Hvor sover jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2016

Kattha

Da min datter var så lille, sov hun i liften i barnevognen, der stod i stuen. Så blev hun sammen med liften flyttet til hendes tremmeseng nå vi skulle selv i seng. Ellers faldt hun også tit i søvn ovenpå mig eller kæresten i stuen, og blev lagt over efter noget tid. Hun har aldrig sovet i vores seng. Det synes vi har fungeret super godt for os. Og det har ikke været en kæmpe omvæltning da hun blev for stor til liften og bare skulle bruge tremmesengen. Vi har også sørget for at det med at skifte ble mm. foregik i så meget mørke som muligt, vi hviskede osv., så det hele var stille og kedeligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hej piger 

jeg vil gerne hører hvor jeres baby sover henne.

Her hjem har vores datter sin seng ind ved os i vores soveværelse.

men når vi gå i seng det kl.22:00 - 22:30. så vågne hun altid lige inde vi skal i seng og hun får mad, tørre numse. Og selvfølig snak med. Men så når hun skal ligges i seng igen vil hun ikke sove i sin seng. Så vil hun kunne sove i vores seng sammen med os. 

Men hun blive lagde i seng det kl.19:00 - 19:30. Så vågne hun igen det 21:30 - 22:15 og får tørre numse, mad og snak med. Og så vil som sagde ikke sove igen for hun kommer op i vores seng.

Men vi vil snart gerne have vores seng lidt fred igen. Hun har haft  som lige siden hun blive født lige fra dag 1 og nu er hun snart 2 mdr gammel.

Så her hjem har vi ikke meget kæreste tid.

Men har i måske nogle ide til hvor vi får hende til at sove i sin seng.

venlig hilsen

prinsesse2016

Ingen snak hvis det er meningen hun dkal sove. Hurtig blrskift og mad og så i seng igen. Og tænd kun for natlampen. Så forstår hun hurtigt at der skal soves og der ikke sker noget spændende nu 

Anmeld Citér

17. november 2016

Soonmom

Vi gjorde det samme som jer.  På et tidspunkt gik det ikke mere og han vågnede også da vi gik i seng,  så han kom på eget værelse,  meget bedre for alle parter,  da vi sov bedre . Husker ikke præcis hvor gammel han var men omkring 2-3 måneder er nok ikke meget galt 

Anmeld Citér

17. november 2016

modesty

det kunne godt være at vi skulle prøv det isted for det andre. 

fordi min sundhedsplejeske har sagde til mig at det er ikke så godt at sove med sin baby i seng om natten. 

Men jeg synes det er den enes løsning der findes til vores datter

Vores søn lå i sin lift i vores seng. Det var en god måde at have ham tæt på samtidig med at han/vi var afskærmet.

Desuden enig med mor: ) i at der skal ikke snakkes og ikke tændes lys. Bleskift og amning skal foregå i stilhed og mørke.  

Og man kan altså have kærestetid andre steder end i sengen. 

Anmeld Citér

17. november 2016

Becks

Hun er 2 mdr. gammel og har behov for trygheden.

Tremmesengen kan sagtens virke for voldsom, for så lille et menneske :(

Der er ingen grund til at ligge i seng så tidligt, når hun er så lille :)

Anmeld Citér

17. november 2016

AnoMom

prinsesse2016 skriver:

hej piger 

jeg vil gerne hører hvor jeres baby sover henne.

Her hjem har vores datter sin seng ind ved os i vores soveværelse.

men når vi gå i seng det kl.22:00 - 22:30. så vågne hun altid lige inde vi skal i seng og hun får mad, tørre numse. Og selvfølig snak med. Men så når hun skal ligges i seng igen vil hun ikke sove i sin seng. Så vil hun kunne sove i vores seng sammen med os. 

Men hun blive lagde i seng det kl.19:00 - 19:30. Så vågne hun igen det 21:30 - 22:15 og får tørre numse, mad og snak med. Og så vil som sagde ikke sove igen for hun kommer op i vores seng.

Men vi vil snart gerne have vores seng lidt fred igen. Hun har haft  som lige siden hun blive født lige fra dag 1 og nu er hun snart 2 mdr gammel.

Så her hjem har vi ikke meget kæreste tid.

Men har i måske nogle ide til hvor vi får hende til at sove i sin seng.

venlig hilsen

prinsesse2016

De første 4 mdr sov min dreng bogstavelig talt på min mave og jeg sad op og sov. Han havde kolik og samtidig det ene ben i gips så det var det eneste der hjalp for ham. Derefter begyndte jeg at kunne lægge ham ned ved siden af mig. Nu er han 15 mdr og falder i søvn i sin slyngevugge og bliver så rykket over i egen seng. Der sover han så natten igennem. Skulle han vågne så kommer han over i min seng og sover. :-)

Anmeld Citér

18. november 2016

---

Vores første sov i en babysovepose imellem os de første ca 4 måneder da vi ikke havde andre muligheder, og så kom hun i en tremmeseng ved siden af os til hun var ca 1 år før vi flyttede hende til eget værelse.

Nr 2 sov også i en babysovepose imellem os men er nu 6 måneder og sover for det meste i tremmesengen ved siden af, og så håber vi at flytte hende ind til den store om ca et halvt år.

De små har brug for trygheden i starten, så kan ikke rigtigt se hvorfor de skal væk fra soveværelset for hurtigt, og så synes vi egentligt at det er hyggeligt så længe det varer. Børnene skal nok selv blive trætte af at sove hos mor og far, og kærestetiden må så plejes på andre måder og steder.

Anmeld Citér

24. november 2016

prinsesse2016

Nu er det går et stykker tid siden jeg skriv det her indlæg.

Vores datter er blive så dygtigt. Efter vi fik babynest og vi flyt tremmeseng over til fars sider af seng. Så sover hun nu fra kl.19:30. Og nogle aften vågne hun og vil have en tørrer ble og noget at spise. Men ikke være aften mere, og så vågne hun første kl. 06:30 igen og vil have mad. 

Hun bare blive så dygtigt 

Men vi tror det er fordi hun kunne lugte min mælk. at det for gerne vil sove hos os i vores seng 

Anmeld Citér

24. november 2016

ninibadini

Dejligt for jer at det har løst sig  Men med en baby på 2 mdr kan man ikke forvente ret meget rytme, så I er bare heldige Og der skal nok komme masser af kærestetid når hun bliver større. Ellers må I jo bare have kærestetid fra hun er lagt i seng og til i selv går i seng et andet sted end soveværelset. Min dreng er snart et år, men vi har endnu ikke 'hygget' i soveværelset. Min man synes det er helt forkert og skamfuldt at gøre med en baby ved siden af, også selv om han sover. Så vi bruger stuen eller gæsteværelset i stedet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.