Hvor sover jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.854 visninger
18 svar
15 synes godt om
17. november 2016

prinsesse2016

hej piger 

jeg vil gerne hører hvor jeres baby sover henne.

Her hjem har vores datter sin seng ind ved os i vores soveværelse.

men når vi gå i seng det kl.22:00 - 22:30. så vågne hun altid lige inde vi skal i seng og hun får mad, tørre numse. Og selvfølig snak med. Men så når hun skal ligges i seng igen vil hun ikke sove i sin seng. Så vil hun kunne sove i vores seng sammen med os. 

Men hun blive lagde i seng det kl.19:00 - 19:30. Så vågne hun igen det 21:30 - 22:15 og får tørre numse, mad og snak med. Og så vil som sagde ikke sove igen for hun kommer op i vores seng.

Men vi vil snart gerne have vores seng lidt fred igen. Hun har haft  som lige siden hun blive født lige fra dag 1 og nu er hun snart 2 mdr gammel.

Så her hjem har vi ikke meget kæreste tid.

Men har i måske nogle ide til hvor vi får hende til at sove i sin seng.

venlig hilsen

prinsesse2016

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

grinny

Her sover baby på 5 uger i arm om natten

Vi får den bedste søvn på den måde da hun ellers vågner meget, og så er hun bare generelt mest tryg ved at sove hos mig.

Om dagen kan hun godt ligge selv, men falder altid i søvn hos mig.

Jeg tror på at babyer kun gør det fordi de har brug for trygheden og derfor synes jeg i skal lade hende sove mellem jer så længe hun selv giver udtryk for at det er det hun vil, det er ren tryghed

Anmeld Citér

17. november 2016

Bak

prinsesse2016 skriver:

hej piger 

jeg vil gerne hører hvor jeres baby sover henne.

Her hjem har vores datter sin seng ind ved os i vores soveværelse.

men når vi gå i seng det kl.22:00 - 22:30. så vågne hun altid lige inde vi skal i seng og hun får mad, tørre numse. Og selvfølig snak med. Men så når hun skal ligges i seng igen vil hun ikke sove i sin seng. Så vil hun kunne sove i vores seng sammen med os. 

Men hun blive lagde i seng det kl.19:00 - 19:30. Så vågne hun igen det 21:30 - 22:15 og får tørre numse, mad og snak med. Og så vil som sagde ikke sove igen for hun kommer op i vores seng.

Men vi vil snart gerne have vores seng lidt fred igen. Hun har haft  som lige siden hun blive født lige fra dag 1 og nu er hun snart 2 mdr gammel.

Så her hjem har vi ikke meget kæreste tid.

Men har i måske nogle ide til hvor vi får hende til at sove i sin seng.

venlig hilsen

prinsesse2016

Det er meget naturligt at et så lille barn søger tryghed, som det lyder til jeres datter gør. Natten er lang hvis den allerede starter ved 19-tiden i egen seng.

jeg undrer mig lidt over hvorfor I ikke giver hende nærværet i løbet af aftenen og venter med at putte hende i egen seng til I selv går i seng. I den alder sov vores børn i liften, som stod i stuen, eller de sov på os i løbet af aftenen. Så var de tæt på os og når vi så gik i seng, så kom de også i deres egen seng (liften blev så stillet i tremmesengen). 

Anmeld Citér

17. november 2016

prinsesse2016

Bak skriver:

Det er meget naturligt at et så lille barn søger tryghed, som det lyder til jeres datter gør. Natten er lang hvis den allerede starter ved 19-tiden i egen seng.

jeg undrer mig lidt over hvorfor I ikke giver hende nærværet i løbet af aftenen og venter med at putte hende i egen seng til I selv går i seng. I den alder sov vores børn i liften, som stod i stuen, eller de sov på os i løbet af aftenen. Så var de tæt på os og når vi så gik i seng, så kom de også i deres egen seng (liften blev så stillet i tremmesengen). 

det kunne godt være at vi skulle prøv det isted for det andre. 

fordi min sundhedsplejeske har sagde til mig at det er ikke så godt at sove med sin baby i seng om natten. 

Men jeg synes det er den enes løsning der findes til vores datter

Anmeld Citér

17. november 2016

Bak

prinsesse2016 skriver:

fordi min sundhedsplejeske har sagde til mig at det er ikke så godt at sove med sin baby i seng om natten. 

Risikoen for vuggedød er større når spædbørn ligger imellem mor og far. Derfor siger din sundhedsplejerske som hun gør. I kan jo overveje at købe en babynest hvis I vil have hende i jeres seng, men lidt mere afskærmet så ingen af jer ligger på hende 

Anmeld Citér

17. november 2016

migxher

Vores dreng er 5 uger og sover i arm med mig, det samme gjorde storebror vi sover bpde storebror, far, mig og baby i soveværelset. i en kæmpe seng. 

Vi har skam tid til kæreste tid, det foregår bare ikke i soveværelset  

Du kan på ingen måde forvente at en baby på 2 måneder vil sove selv. 

Anmeld Citér

17. november 2016

prinsesse2016

Bak skriver:

Risikoen for vuggedød er større når spædbørn ligger imellem mor og far. Derfor siger din sundhedsplejerske som hun gør. I kan jo overveje at købe en babynest hvis I vil have hende i jeres seng, men lidt mere afskærmet så ingen af jer ligger på hende 

min kæreste vil lige går ind på ønskebørn hjemmeside og købe som en som du snak om. så vil prøv det

Anmeld Citér

17. november 2016

Venterpålillesøster

Vil også anbefale en baby nest i sengen, vores datter på 7 uger falder selv i søvn om aftenen i den når vi går i seng og hun er stadig tæt på os om natten. Man kan ikke forvente at have sengen for sig selv når man har små babyer/børn 

Anmeld Citér

17. november 2016

EnGodMor

prinsesse2016 skriver:

Et er hvad sundhedsplejesken anbefaler. 

Noget andet er hvad der fungerer for JERES lille familie

Anmeld Citér

17. november 2016

prinsesse2016

EnGodMor skriver:

Et er hvad sundhedsplejesken anbefaler. 

Noget andet er hvad der fungerer for JERES lille familie

ja nemlig 

Her funger det med at hun vil sove i vores seng. Men når hun skal falde i søvn. falde hun selv i søvn og nogle gang sov hun når vi ligge hende i lift og gå med hende i lift. eller vi gå en tur med barnevogn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.