Erfaring med kosmetisk operation analt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2016

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Sorry burde lige læse opslaget ordentligt.

Har som sagt ikke prøvet det pågældende, har dog prøvet at få fjernet en indvendig udposning på endetarmen. Ikke just den mest behagelige oplevelse, men det var hurtigt overstået og ingen gener efterfølgende.

De veninder jeg har, der har fået fjernet hæmorider, siger det samme - ikke fedt at skulle have, men selve indgrebet og heling efterfølgende er ikke slem.

Held og lykke med det! Håber det bliver et hurtigt og nemt indgreb.

Det er bare ok ;-) 

Godt at høre at det er gået godt og det "bare" var ubehageligt. her er den udvendig så går udfra der er mindre ubehageligt end hvis den var indvendig. Må få ringet og bestilt tid. Synes bare samtidig det er utrolig grænseoverskridende at skulle ligge der og blive skåret i anus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Okay. Og det var kun en hudflap og ikke en hæmoride? 

Hvordan med afføring og rengøring? 

Og hvordan er resultatet nu? 

Ja det var kun en hudflap.

Jeg har haft hæmorider med alle mine unger. De sidste 2 gange så slemt, at jeg knap nok kunne sidde ned indtil jeg fik stikpiller som hjalp begge gange. Pt har jeg stadig en hudflap. Den er lille og generer mig faktisk ikke. Så den gider jeg ikke gøre noget ved. Analt virker det også.

Jeg er også blevet opereret deromme for en der sad delvist indvendigt. 

Første gang jeg gik på toilettet var det ubehageligt men ellers har jeg ingen gener haft. 

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Ja det var kun en hudflap.

Jeg har haft hæmorider med alle mine unger. De sidste 2 gange så slemt, at jeg knap nok kunne sidde ned indtil jeg fik stikpiller som hjalp begge gange. Pt har jeg stadig en hudflap. Den er lille og generer mig faktisk ikke. Så den gider jeg ikke gøre noget ved. Analt virker det også.

Jeg er også blevet opereret deromme for en der sad delvist indvendigt. 

Første gang jeg gik på toilettet var det ubehageligt men ellers har jeg ingen gener haft. 

Tak for svar. Det lettede lidt på nervøsiteten :-)

analt er I og for sig heller ikke et problem i den forstand. Det er mere fordi jeg synes det er grimt og pinligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.