Erfaring med kosmetisk operation analt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.998 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2016

Anonym trådstarter

Skriver lige anonymt da jeg synes det er er lidt pinligt emne. 

Under min fødsel af mit dejlige barn havde jeg så kraftige presseveer at jeg fik presset så hårdt at jeg fik 2 hæmorider. 1 på størrelse med et hønseæg og 1 på størrelse med et vagtelæg. 

Jeg havde afsindige smerter i flere uger. Men de gik væk og det var dejligt. MEN den store har efterladt en stor hudflap. Den påvirker mig meget da jeg for det første synes den er meget grim men også fordi at der kommer i ny og næ en ny hæmoride i flappen. 

Anal sex har jeg altid elsket. Men efter fødslen så vil jeg ikke fordi jeg er flov over den flap. 

Mer der nogen der har erfaring med kosmetisk operation der kan fjerne den? Ved det kan lade sig gøre og har faktisk fået henvisning fra min læge til kirurg. Men er så bange for hvorfan det er efter. Tænker sådan noget med åben sår og afføring, bliver man syet, gør det ondt osv. 

Nogen der kan hjælpe med at gøre mig lidt klogere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Følger lige  

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

Følger lige da jeg selv har fået en i denne her graviditet, pisse irriterende når man har gennemgået fire andre graviditeter uden af få dem 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym

Jeg ved godt det sikkert ikke lige er det her svar du søger, men er det ikke nogle spørgsmål som kirurgen aller bedst kan svare på?  

Hvis jeg stod i din situation, ville jeg få aftalt en tid til en forundersøgelse hos kirurgen, og så samtidig få besvaret mine spørgsmål. De fleste steder skal man først undersøges, derefter underrettes om komplikationer, risiko, forløb m.v. og derefter får man en tid til selve operationen.

Uanset hvad, håber jeg at du får problemet løst

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ved godt det sikkert ikke lige er det her svar du søger, men er det ikke nogle spørgsmål som kirurgen aller bedst kan svare på?  

Hvis jeg stod i din situation, ville jeg få aftalt en tid til en forundersøgelse hos kirurgen, og så samtidig få besvaret mine spørgsmål. De fleste steder skal man først undersøges, derefter underrettes om komplikationer, risiko, forløb m.v. og derefter får man en tid til selve operationen.

Uanset hvad, håber jeg at du får problemet løst

Alle svar er velkomne 

men jo vil helt sikkert vende det hele med kirurgen. Det er et lille indgreb der kun tager et par minutter. 

Men ville gerne høre fra nogen der måske har fået det lavet og hører deres erfaringer. For kirurgen har jo ikke nødvendigvis selv prøvet det på egen krop. 

Anmeld Citér

17. november 2016

nielsen80

Har ikke selv erfaring, men vil mene du skal kontakte din egen læge, og så få en henvisning derfra.

Det er jo ikke kun en kosmetisk ting, når hudflappen gør der kommer flere hæmorider, desuden vil jeg mene, at hygiejne kan være et problem med en sådan flap.

Så afsted til lægen og få en henvisning. Tror ikke det er et stort indgreb, men lyder da mega træls at gå rundt med.

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Har ikke selv erfaring, men vil mene du skal kontakte din egen læge, og så få en henvisning derfra.

Det er jo ikke kun en kosmetisk ting, når hudflappen gør der kommer flere hæmorider, desuden vil jeg mene, at hygiejne kan være et problem med en sådan flap.

Så afsted til lægen og få en henvisning. Tror ikke det er et stort indgreb, men lyder da mega træls at gå rundt med.

Jeg har fået en henvisning som jeg skriver. Vil bare gerne høre om andre har fået foretaget en sådan operation :-) 

den er ikk så stor at det påvirker hygiejnen. Gudskelov. Det er kun det kosmetiske der generer mig

Anmeld Citér

17. november 2016

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Skriver lige anonymt da jeg synes det er er lidt pinligt emne. 

Under min fødsel af mit dejlige barn havde jeg så kraftige presseveer at jeg fik presset så hårdt at jeg fik 2 hæmorider. 1 på størrelse med et hønseæg og 1 på størrelse med et vagtelæg. 

Jeg havde afsindige smerter i flere uger. Men de gik væk og det var dejligt. MEN den store har efterladt en stor hudflap. Den påvirker mig meget da jeg for det første synes den er meget grim men også fordi at der kommer i ny og næ en ny hæmoride i flappen. 

Anal sex har jeg altid elsket. Men efter fødslen så vil jeg ikke fordi jeg er flov over den flap. 

Mer der nogen der har erfaring med kosmetisk operation der kan fjerne den? Ved det kan lade sig gøre og har faktisk fået henvisning fra min læge til kirurg. Men er så bange for hvorfan det er efter. Tænker sådan noget med åben sår og afføring, bliver man syet, gør det ondt osv. 

Nogen der kan hjælpe med at gøre mig lidt klogere? 

Altså jeg fik sat en elastik på min. Det var ubehageligt men efter en uges tid var hudflappen død og den faldt af. 

Anmeld Citér

17. november 2016

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Altså jeg fik sat en elastik på min. Det var ubehageligt men efter en uges tid var hudflappen død og den faldt af. 

Okay. Og det var kun en hudflap og ikke en hæmoride? 

Hvordan med afføring og rengøring? 

Og hvordan er resultatet nu? 

Anmeld Citér

17. november 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg har fået en henvisning som jeg skriver. Vil bare gerne høre om andre har fået foretaget en sådan operation :-) 

den er ikk så stor at det påvirker hygiejnen. Gudskelov. Det er kun det kosmetiske der generer mig

Sorry burde lige læse opslaget ordentligt.

Har som sagt ikke prøvet det pågældende, har dog prøvet at få fjernet en indvendig udposning på endetarmen. Ikke just den mest behagelige oplevelse, men det var hurtigt overstået og ingen gener efterfølgende.

De veninder jeg har, der har fået fjernet hæmorider, siger det samme - ikke fedt at skulle have, men selve indgrebet og heling efterfølgende er ikke slem.

Held og lykke med det! Håber det bliver et hurtigt og nemt indgreb.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.