Vi skulle bare ud med en trailer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Lise

Vi skulle bare lige ud til Jem og Fix med en trailer, og så i BILKA. Men så ud af øjenkrogen så jeg et skilt hvorpå der stod "Lagersalg børnetøj", og så kørte vi den vej. Var lige ved at vende om, da det ikke så ud af noget, men vi gik derind. Så havde de sgu Italy Baby/Italy Kids for 20 kr pr del   Og 6 dele for en 100-lap!!! Så så man Lisen hamstre. Så vi fik seks bluser og en strikketrøje til Simon, og fem bluser, et par bukser og tre par strømpebukser til Lillen, plus en bunke bluser og trøjer til Simons fætre for bare 400 kr i alt  Derudover havde de en masse andet bras, så vi fik også med os et ur til køkkenet for 30 kr og et skærebræt med tilhørende kniv til at hakke krydderurter for en 50'er..

Lise - eeelsker Italy baby bluser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Tut

Hallo,

Sådan noget kan du ikke bare skrive uden at skrive HVOR!!!!

Vi bor jo så tæt på hinanden, så måske det var en lille køretur værd

Anmeld

3. oktober 2009

Lise

Ude ved Silvan, Jem og fix og alle dem der i Tårnby  Kirstinehøj hedder vejen vist...

Anmeld

3. oktober 2009

Tynen

Ej, hvor fedt!
Jeg er MEGA misundelig..

Jeg vil også shoooooppe!!!!!

Tillykke med kuppet

Anmeld

3. oktober 2009

Louise mortil4

det er da altid dejligt at finde et godt kup, og så gemmerne tanket lidt op

Anmeld

4. oktober 2009

Lise

Total lagersalg weekend. Var til Katvig VIP(!!!) lagersalg idag, og kom ind som én af de første. Nøøøøøøj, hvor var der meget fint tøj, og nøøøøøj hvor var det frustrerende ikke at vide om man skulle gå efter det tøsede eller det drengede... så jeg købte lidt af det hele...  Tror dog jeg havde gået mere amok hvis jeg kendte kønnet, så måske meget godt at jeg ikke gør det - for pengepungens skyld!

Anmeld

4. oktober 2009

Juniors mor

Lise skriver:

Total lagersalg weekend. Var til Katvig VIP(!!!) lagersalg idag, og kom ind som én af de første. Nøøøøøøj, hvor var der meget fint tøj, og nøøøøøj hvor var det frustrerende ikke at vide om man skulle gå efter det tøsede eller det drengede... så jeg købte lidt af det hele...  Tror dog jeg havde gået mere amok hvis jeg kendte kønnet, så måske meget godt at jeg ikke gør det - for pengepungens skyld!

Jeg er netop på vej til Katvig lagersalg.......håber der er lidt tilbage

Lise: så står du også klar ved Bella Center d. 30/10, gør du ikke??

Anmeld

4. oktober 2009

Juniors mor

Lise skriver:

Hvordan er priserne - er det meget billigt???

Anmeld

4. oktober 2009

Lise

Juniors mor skriver:

Ja, det håber jeg da også for dig. Men grippene var ude... der stod uartigt mange damer i kø da jeg gik derfra med min pose. 

Og selvfølgelig er jeg klar igen d. 30. okt kl 17 sharp - wouldn't miss it  

Priserne: alt med striber er tre for 200. Det var den jeg kunne huske - alt andet er i samme dur.,

God fornøjelse!

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Juniors mor skriver:

Var der så noget tilbage?

Kommer du også i Bella Center d. 30. okt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.