Ville høre om nogle af jer har nogle erfaringer med igangsættelselse af fødsel ved brug af zoneterapi?
Er i dag 39+1 og tror simpelthen ikke min krop selv kan finde ud af at gå i fødsel. Har ingen tegn - er anden gangs gravid, min første fødsel endte i akut kejsersnit under fuld narkose. Jeg blev der sat i gang 41+3. Kan mærke at nervøsitet og angst for, hvordan det hele kommer til at gå, virkelig fylder nu. Er så bange for lillepigens sundhed i maven, og kan slet ikke overskue at skulle gå HELT til 41+0, før der er nogle som bare kigger på ctg m.m.
Prøvede at snakke med JM om det i dag ved konsultation, men vi kan simpelthen ikke kommunikere, og kom ikke igennem med noget. Fordi min frygt for at alt er ok ikke kan aflæses i blodtryk, urin, manglende foster bevægelse, fysiske gener m.m., tager hun det simpelthen ikke alvorligt. Tænker derfor, at jeg måske kunne prøve at gøre noget selv? Og har tidligere haft glæde af zoneterapi, og ville høre om andre har erfaringer med det, de har lyst til at dele.
Anmeld
Citér