Eksperthjælp: Er skeden for stor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
0 svar
1 synes godt om
14. november 2016

Vivi Hollænder

Hej Vivi

Jeg har et spørgsmål, når jeg dyrker sex med min mand, så oplever min mand at ned i skeden indvendig er det for stort, selvom jeg ikke har født børn endnu, er der en operation i Danmark hvor man går ind og operere for at gøre det mindre? Hvad EF hvis man bliver gravid, må man så føde normalt?

Mvh Amani
Tak på forhånd

Vivis svar

Kære Amani

Du skriver, at din mand oplever, at din skede er for stor.

Ud fra det, kan jeg ikke vurdere, om din skede er større end normalt eller om din mands penis er mindre end normalt. Måske er hans penis ikke særlig følsom, så det er svært for ham at mærke noget. Det ses fx. nogen gange som en eftervirkning hos mænd, der er omskåret eller hos mænd, der har vænnet sig til "hårdhændet" onani.

Det er helt normalt, at skeden udvider sig i dybden, når kvinden bliver seksuelt ophidset og det er muligvis det, din mand har bemærket. 

I kan begge begynde at lave bækkenbundstræning. Det vil hjælpe jer til bedre "at kunne mærke noget" og det vil også give både dig og din mand større nydelse, når I har sex.

Inde på min hjemmeside www.bedresexliv.dk er der et punkt, der hedder: Pas på din bækkenbund.

Det er en nem instruktion til både mænd og kvinder.

Hvis du vil have afklaret, om din skede er normal eller om du kunne have gavn af en operation, kræver det et besøg hos en gynækolog. Hun vil kunne fortælle dig om mulighederne og eventuelle komplikationer ved senere fødsler.

Men hvis det derimod handler om, at din mands penis mangler følsomhed, er det jo et helt andet problem.

De bedste hilsner

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+