Kære Dorthemus
Kan godt forstå, at du også blev bekymret i går, puha! Dejligt, at det er overstået med de smerter.
Lige nu skal der bare INTET til at hyle mig helt ud af den, jeg er SÅ bange for at miste barnet, simpelthen. Jeg lover, at jeg nu går ind og lægger mig på sofaen og bare læser en bog og prøver at slappe af.
Jeg tror ikke, at jeg vil sige noget til kæresten - hvis der ikke sker noget yderligere, er der jo ikke grund til at bekymre ham, vel?
Knus
P.S. Har skrevet "pletblødning med ligamentsmerter" og "pletblødning i starten af graviditeten" i Google, og nøj, hvor er der mange erfaringer med netop dette. Det lader til at være den generelle ting, at hvis man bare bløder lidt og også selvom man måske har lidt smerter, så burde det være ok alligevel, bl.a. fordi det kan være at man skulle have haft sin menstruation nu, hvis man nu ikke havde været gravid, og kroppen så prøver at få en "back on track" igen. Det lader til, at mange har oplevet dette og at de har født sunde og raske børn alligevel. Jeg krydser fingre og sender min lille reje positive tanker!!!!
Anmeld