Endnu en tråd med navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2016

ESV

Anonym skriver:

Hej damer,

er anonym fordi jeg ikke vil genkendes herinde.

Endnu en tråd med hjælp til pigenavn. Vi har ingen i for vejen.

stem og kom gerne med forslag. Vi er ikke så vilde med meget meget specielle navn 

god søndag aften 

Jeg har stemt Merle, jeg syntes det er så fint og foreslog det til vores nummer to men manden sagde blankt NEJ. Vores piger hedder Emilie og Elisa. Jeg er også vild med Esther og især Elvira men også Asta, Alma, Astrid og Sigrid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2016

Anonym

Rigtigt fine navne alle sammen! Men jeg har stemt Josefine. Jeg ville dog selv stave det Josephine, det synes jeg personligt er pænere :-)

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg har stemt Merle, jeg syntes det er så fint og foreslog det til vores nummer to men manden sagde blankt NEJ. Vores piger hedder Emilie og Elisa. Jeg er også vild med Esther og især Elvira men også Asta, Alma, Astrid og Sigrid 

Er også vild med det  

Asta, Alma (skulle jeg selv haft heddet, hvis det stod til min mor) Astrid, dem er jeg også vilde med. Men for manden bliver det lidt "gammeldags" agtig. 

Anmeld Citér

14. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Rigtigt fine navne alle sammen! Men jeg har stemt Josefine. Jeg ville dog selv stave det Josephine, det synes jeg personligt er pænere :-)

Det også et fint navn!  Det er det manden helst vil have, dog med F tro jeg, men det er jo smag og behag 

Anmeld Citér

14. november 2016

ESV

Anonym skriver:

Er også vild med det  

Asta, Alma (skulle jeg selv haft heddet, hvis det stod til min mor) Astrid, dem er jeg også vilde med. Men for manden bliver det lidt "gammeldags" agtig. 

Ja de blev også vraget af manden fordi de var fo gammeldags 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.