Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer,
er anonym fordi jeg ikke vil genkendes herinde.
Endnu en tråd med hjælp til pigenavn. Vi har ingen i for vejen.
stem og kom gerne med forslag. Vi er ikke så vilde med meget meget specielle navn
god søndag aften
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt Aura
Aristocats skriver: Jeg har stemt Aura
Det er også super smukt, synes jeg
Jeg har stemt Laura. Synes som sådan aura er pænt, men tænker at mit barn hverken skal forholde sig til alverdens alternative folk eller være opkaldt efter et el selskab.
Har stemt Dicte ... overvejede selv Aura til vores datter, for jer elsker ordlyden, men ender altid med at være ærgerlig over at det jo også er "en ting" og lyder en kende for alternativt
Jeg har stemt Laura
men jeg har også lyst til at foreslå Clara eller Iris, for det er mine egne favoritnavne lige nu.
Anonym skriver: Jeg har stemt Laura. Synes som sådan aura er pænt, men tænker at mit barn hverken skal forholde sig til alverdens alternative folk eller være opkaldt efter et el selskab.
Kan godt se hvad du mener. Men vidste ikke der var et el selskab der hed det.
Manden er også mest til Laura eller Josefine
ErDuHerIkkeSnart skriver: Har stemt Dicte ... overvejede selv Aura til vores datter, for jer elsker ordlyden, men ender altid med at være ærgerlig over at det jo også er "en ting" og lyder en kende for alternativt
Ja, men bliver stadig glad over ordlyden
Ciss skriver: Jeg har stemt Laura men jeg har også lyst til at foreslå Clara eller Iris, for det er mine egne favoritnavne lige nu.
Clara er super smukt. Men hedder mit Gud barn
Iris, er ikke lige os, men et sødt navn
Og tak for jeres stemmer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128