Walkie Talkie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2016

mamatobe

Legekæden har også nogle rigtig gode walkie talkies med lang rækkevidde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2019

thegenni

Jeg købte nogle walkie talkies til min datter på 7 år i julegave, men undersøgte en hel del om det inden jeg købte. Jeg endte med at finde et par til ca. 300 kr. online, som fungerer fint.

Jeg kan anbefale denne LINK SLETTET uide, hvor de har testet nogle forskellige og kommer med tips. 

Jeg tror sagtens, at du kan finde et fornuftigt par til under 500 kr. Det kommer self. også an på, hvor meget du ønsker de kan, men man skal bare huske det er børn, som måske taber dem eller smider den ene væk, og så er det måske rart at det ikke er de dyreste man har købt 

Anmeld Citér

6. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
thegenni skriver:

Jeg købte nogle walkie talkies til min datter på 7 år i julegave, men undersøgte en hel del om det inden jeg købte. Jeg endte med at finde et par til ca. 300 kr. online, som fungerer fint.

Jeg kan anbefale denne LINK SLETTET uide, hvor de har testet nogle forskellige og kommer med tips. 

Jeg tror sagtens, at du kan finde et fornuftigt par til under 500 kr. Det kommer self. også an på, hvor meget du ønsker de kan, men man skal bare huske det er børn, som måske taber dem eller smider den ene væk, og så er det måske rart at det ikke er de dyreste man har købt 

Tråden er fra 2016.

Jeg tror hun har fundet et par

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.