Walkie Talkie :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.521 visninger
12 svar
10 synes godt om
10. november 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey derude :-)

Min datter på 5 ønsker sig et walkie talkie sæt til jul - de har et i fætter BR til omkring 500...- men min mand siger det er skrammel...- så søger erfaringer med sådan et børne walkie talkie sæt :-D

//Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2016

Mortilsnart4

Min mand har lige købt et sæt i Harald Nyborg til300kr det ik børne men alm vi skal bruge dem til baby alarm de har en rækkevidde på 6 km ved ik om de ku bruges 

Anmeld Citér

11. november 2016

NejaJ

Min datter på snart 9 år har haft dem fra fætter BR i flere år, og for fanden, de virkelig upåklageligt hver eneste gang!

Jeg har solgt såååå mange af dem i min læretid i BR, og jeg mener absolut IKKE det er skrammel!!! 

Hvad er det du er i tvivl om??

Anmeld Citér

11. november 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
NejaJ skriver:

Min datter på snart 9 år har haft dem fra fætter BR i flere år, og for fanden, de virkelig upåklageligt hver eneste gang!

Jeg har solgt såååå mange af dem i min læretid i BR, og jeg mener absolut IKKE det er skrammel!!! 

Hvad er det du er i tvivl om??

Tak for svar :-)

Var spændt på at høre om de virkelige kunne række de 5 km, der står i annoncen :-)

Og om de er til at forstå at bruge når man er 5 år (på vej til 6 år ) :-)

//Mette

Anmeld Citér

11. november 2016

NejaJ

MKBP skriver:

Tak for svar :-)

Var spændt på at høre om de virkelige kunne række de 5 km, der står i annoncen :-)

Og om de er til at forstå at bruge når man er 5 år (på vej til 6 år ) :-)

//Mette

De KAN række d 5 km som der står plus, de kan bruges som baby alarm også. Det er en envejs kommunikation i dem.  Vi solgte også mange til familier som skulle køre i 2 biler så man kunne komme i kontakt med hinanden ud over mobilen ☺️ 

Et barn på 5-6 år KAN SAGTENS finde us af dem, der er ik så meget at tage fejl af hvis bare de står på samme kanal �� 

Håber det kunne bruges ☺️

Anmeld Citér

11. november 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
NejaJ skriver:

De KAN række d 5 km som der står plus, de kan bruges som baby alarm også. Det er en envejs kommunikation i dem.  Vi solgte også mange til familier som skulle køre i 2 biler så man kunne komme i kontakt med hinanden ud over mobilen ☺️ 

Et barn på 5-6 år KAN SAGTENS finde us af dem, der er ik så meget at tage fejl af hvis bare de står på samme kanal �� 

Håber det kunne bruges ☺️

Tak for det fine svar :-) Det bliver vist en julegave så ! :-)

//Mette

Anmeld Citér

12. november 2016

Leneur

Hey derude :-)

Min datter på 5 ønsker sig et walkie talkie sæt til jul - de har et i fætter BR til omkring 500...- men min mand siger det er skrammel...- så søger erfaringer med sådan et børne walkie talkie sæt :-D

//Mette

Min datter fik walkie talkie fra fætter BR sidste år og de virker da endnu. Har fået skiftet batteri en gang og bliver ellers brugt flittigt. Så her synes vi de er rigtig gode.  og hun var 6 år på daværende tidspunkt og de er nemme at håndtere.

Anmeld Citér

12. november 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi har et sæt fra Netto - med frost  

De kostede lige omkring 100 kr og virker bare så fint!  

Nemme at bruge og fin rækkevidde. Ikke flere km, men det har vi nu heller ikke haft behov for.

Så jeg ville absolut ikke være afholdende for at skulle købe et sæt i Fætter BR fx  

Anmeld Citér

14. november 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er det disse? http://www.br.dk/vores-kategorier/udendoers-legetoej/walkie-talkies/pmr-camouflage-walkie-talkier-lyseroed?id=626256&vid=052220

Begge mine børn har dem og har haft dem et par år. De har brugt timer på, at lege med dem. De har tabt dem og aldrig gået i stykker. Det er IKKE skrammel. De er virkelig gode.

Hold øje med om Toys r us evt. har har 25% til Black Freday, så kan I da sparer lidt. De havde det forrige søndag, så ved ikke om de får det igen.

Anmeld Citér

14. november 2016

MKBP

Profilbillede for MKBP
MoarHvidovre skriver:

Er det disse? http://www.br.dk/vores-kategorier/udendoers-legetoej/walkie-talkies/pmr-camouflage-walkie-talkier-lyseroed?id=626256&vid=052220

Begge mine børn har dem og har haft dem et par år. De har brugt timer på, at lege med dem. De har tabt dem og aldrig gået i stykker. Det er IKKE skrammel. De er virkelig gode.

Hold øje med om Toys r us evt. har har 25% til Black Freday, så kan I da sparer lidt. De havde det forrige søndag, så ved ikke om de får det igen.

Det er lige præcis dem  Jeg holder øje med om der skulle komme noget tilbud på dem - for har besluttet at hun skal ha' et sæt  

//Mette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.