De der mens smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

MaleneG

TbCp skriver:

Jamen jeg tænker bare at da jeg var gravid hang de mens-agtige smerter og plukveerne ikke sammen.
Så troede bare ikke at der var en "relation"

Det må helst heller ikke hænge sammen..
En plukve må ikke gøre ondt, og slet ikke føles som mens smerter, men hvis de gør, så skyldes det oftest blære betændelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Altså, jeg er i 17. uge og siger derfor til mig selv: DU SKAL IKKE BEKYMRE DIG, men det gør jeg altså lidt alligevel....

Synes de der menstruations lign. smerter bliver ved, har ellers haft en pause fra dem et par uger, men nu synes jeg de er halv-slemme....

Fortæl mig lige at det (stadig) er normalt.

Laura

Fået snakket med vagtlægen endnu?

Anmeld

3. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Nu siger man godt nok at en plukve ikke må gøre ondt.
Men nu har vi jo meget forskellig smerteopfattelse, så mon ikke flere ville kunne beskrive det som noget der gjorde lidt ondt, selvom det i virkeligheden måske bare nev lidt?

(Bare en tanke der har fyldt lidt)

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

MaleneG skriver:

Fået snakket med vagtlægen endnu?

Hej igen.

Puha, sikke en omgang. Ringede til vagtlægen, som bad mig komme med en urinprøve. Så afsted til bispebjerg hospital med mig, og vente vente vente. Hun stixede, og den så normal ud. Valgte så at sende mig videre til riget, til gyn amb, hvor jeg ventede i 2,5 timer på at komme ind og få besked om om baby var ok eller ej. - havde jo en masse dumme tanker lige pludselig og frygtede at alt var forkert eftersom vagtlægen sendte mig videre. Men baby så umiddelbart ud til at have det fint, lå og sprællede. Hun trykkede og mærkede og sendte urin prøve til dyrkning, og så får jeg besked hvis der er noget....

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Hej igen.

Puha, sikke en omgang. Ringede til vagtlægen, som bad mig komme med en urinprøve. Så afsted til bispebjerg hospital med mig, og vente vente vente. Hun stixede, og den så normal ud. Valgte så at sende mig videre til riget, til gyn amb, hvor jeg ventede i 2,5 timer på at komme ind og få besked om om baby var ok eller ej. - havde jo en masse dumme tanker lige pludselig og frygtede at alt var forkert eftersom vagtlægen sendte mig videre. Men baby så umiddelbart ud til at have det fint, lå og sprællede. Hun trykkede og mærkede og sendte urin prøve til dyrkning, og så får jeg besked hvis der er noget....

okay godt at høre den lille havde det godt
Det var ikke min mening at skræmme dig, det må du meget undskylde, jeg ville blot gøre dig opmærksom på at blærebetændelse ikke er til at spøge med.

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

MaleneG skriver:

okay godt at høre den lille havde det godt
Det var ikke min mening at skræmme dig, det må du meget undskylde, jeg ville blot gøre dig opmærksom på at blærebetændelse ikke er til at spøge med.

Det har du bestemt heller ikke gjort! Er skam glad for at du skubbede mig afsted, vagtlægen havde vel også sagt noget i telefonen, hvis han mente det var fjollet... og hende der så mig havde vel heller ikke sendt mig videre...
Det er bare hårdt at sidde og vente på svar, og al den uvished gør jo en ked og nervøs. Så hele situationen har bare ikke været fed. - Men jeg er glad for at jeg nu har fået midlertidig vished.

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Det har du bestemt heller ikke gjort! Er skam glad for at du skubbede mig afsted, vagtlægen havde vel også sagt noget i telefonen, hvis han mente det var fjollet... og hende der så mig havde vel heller ikke sendt mig videre...
Det er bare hårdt at sidde og vente på svar, og al den uvished gør jo en ked og nervøs. Så hele situationen har bare ikke været fed. - Men jeg er glad for at jeg nu har fået midlertidig vished.

Ja det er altid en rar ting..
Men der er sikkert ikke noget,

Anmeld

3. oktober 2009

Misjelle

LauraLW skriver:

Altså, jeg er i 17. uge og siger derfor til mig selv: DU SKAL IKKE BEKYMRE DIG, men det gør jeg altså lidt alligevel....

Synes de der menstruations lign. smerter bliver ved, har ellers haft en pause fra dem et par uger, men nu synes jeg de er halv-slemme....

Fortæl mig lige at det (stadig) er normalt.

Laura

Havde dem hele graviditeten, de kom og gik som det passede dem .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.