De der mens smerter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.241 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

LauraLW

Altså, jeg er i 17. uge og siger derfor til mig selv: DU SKAL IKKE BEKYMRE DIG, men det gør jeg altså lidt alligevel....

Synes de der menstruations lign. smerter bliver ved, har ellers haft en pause fra dem et par uger, men nu synes jeg de er halv-slemme....

Fortæl mig lige at det (stadig) er normalt.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

memuffin

det er helt normalt.. det er fordi livmoderen strækker sig i takt med at  barnet vokser... og tillykke med den lille

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Altså, jeg er i 17. uge og siger derfor til mig selv: DU SKAL IKKE BEKYMRE DIG, men det gør jeg altså lidt alligevel....

Synes de der menstruations lign. smerter bliver ved, har ellers haft en pause fra dem et par uger, men nu synes jeg de er halv-slemme....

Laura

Det kan godt tyde på blærebetændelse, så det vil nok være en rigtig god idé at få det tjekket.
Jeg var selv en tur forbi svangergangen igår, fordi jeg fik meget stærke, regelmæssige plukveer som føltes som mens smerter, jeg har nu fået noget pencillin, og så skulle det gerne gå væk igen inden for et par døgn.

Knus

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

MaleneG skriver:

Det kan godt tyde på blærebetændelse, så det vil nok være en rigtig god idé at få det tjekket.
Jeg var selv en tur forbi svangergangen igår, fordi jeg fik meget stærke, regelmæssige plukveer som føltes som mens smerter, jeg har nu fået noget pencillin, og så skulle det gerne gå væk igen inden for et par døgn.

Knus

Ok! Må ringe til lægen mandag så.. har aldrig haft blærebetændelse, så ved ikke hvordan det føles... men det gør ikke ondt når jeg tisser.

Og er det via urinprøve de kan konstatere det?

Laura

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Ok! Må ringe til lægen mandag så.. har aldrig haft blærebetændelse, så ved ikke hvordan det føles... men det gør ikke ondt når jeg tisser.

Og er det via urinprøve de kan konstatere det?

Laura

Det er sjældent man mærker det når man er gravid, fordi musklerne omkring urin røret bliver slapt, så det ikke giver de samme smerter, hvis overhovedet nogen, ja det kan blive konstateret via. en urin prøve. De tjekker for hvide blodlegemer som er tegn, på betændelse.
Men hvis det bliver ved, eller bliver værre synes jeg du skal kontakte din vagtlæge da det i værste fald kan medføre til abort.

Anmeld

3. oktober 2009

LauraLW

MaleneG skriver:

Det er sjældent man mærker det når man er gravid, fordi musklerne omkring urin røret bliver slapt, så det ikke giver de samme smerter, hvis overhovedet nogen, ja det kan blive konstateret via. en urin prøve. De tjekker for hvide blodlegemer som er tegn, på betændelse.
Men hvis det bliver ved, eller bliver værre synes jeg du skal kontakte din vagtlæge da det i værste fald kan medføre til abort.

Shit, vidste ikke det kunne være så slemt! Tror jeg vil kontakte vagtlægen så!

Mange tak!

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

LauraLW skriver:

Laura

Jeg havde, gennem hele min graviditet, menssmerter flere gange.

Troede dog ikke at mens-agtige-smerter kunne være blærebetændelse, det har jeg kun hørt det kunne være hvis man havde mange plukveer.

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

LauraLW skriver:

Shit, vidste ikke det kunne være så slemt! Tror jeg vil kontakte vagtlægen så!

Mange tak!

Lyder som en fornuftig idé

Anmeld

3. oktober 2009

MaleneG

TbCp skriver:

Jeg havde, gennem hele min graviditet, menssmerter flere gange.

Troede dog ikke at mens-agtige-smerter kunne være blærebetændelse, det har jeg kun hørt det kunne være hvis man havde mange plukveer.

Det er meget normalt de optræder ved blære betændelse, blandt andet også derfor at rigtig mange sent opdager de har blære betændelse, fordi de skyder det hen på ligament smerter.

Anmeld

3. oktober 2009

TbCp

MaleneG skriver:

Det er meget normalt de optræder ved blære betændelse, blandt andet også derfor at rigtig mange sent opdager de har blære betændelse, fordi de skyder det hen på ligament smerter.

Jamen jeg tænker bare at da jeg var gravid hang de mens-agtige smerter og plukveerne ikke sammen.
Så troede bare ikke at der var en "relation"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.