Hvor lang tid vare behandlingstiden.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2016

tarkoflen

Tanja.mp skriver:

Min holdning er langt fra abort. Det er et uplanlagt ønskebarn fra min side. Jeg kan ikke komme nærmere ind på det. Men jeg er ikke en ufølsom led person.

Sødeste du, du må da ikke lade dig overtale til en abort så sent, hvis du ikke har lyst?! Hvis faren til barnet ikke ønsker det, så er han altså for sent ude med den melding, det skulle han have tænkt på noget før... Det kan godt være, at jeg fejltolker her, men jeg håber at ligegyldigt grunden, så mærker du rigtig godt efter i dig selv, for det lyder ikke til at du kan gennemføre det uden at der sætter dybe spor i dig! Og hvis det skulle være for at redde et forhold, så tror jeg ikke du kan leve sammen med en mand, der har sat dig i denne situation. 

Puha hvor jeg føler med dig! Måske er jeg lidt mere firkantet, fordi jeg faktisk er stort set lige så langt som dig, men nøj hvor jeg ikke håber du skal udsættes for en abort på nuværende tidpunkt!

kæmpe kram til dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2016

Maalene

Som andre skriver, er det rigtig svært for os at sætte os ind i din situation, når vi ikke kender baggrunden for aborten - MEN, det rammer mig dybt i hjertet, at du skriver du ikke ønsker aborten og du håber på et afslag

Kan se på din profil, at du har mistet flere gange og at denne baby er højt ønsket - så lyt til dig selv og dit hjerte, det er en beslutning, som du ikke kan ændre og som du vil skulle leve med resten af dit liv

Uanset om det er kæresten, familien eller andre faktorer, som gør, at du føler du er nødsaget til at få en sen abort - så er jeg sikker på, at det løser sig, hvis du vælger at beholde barnet  

Det er DIN krop, så derfor er det dit hjerte, der skal afgøre det her - ikke hvad andre mener og fortæller dig (og da slet ikke når du er 16 uger henne, så måtte "folk" have sagt fra tidligere)  Ønsker dig det bedste

Anmeld Citér

9. november 2016

Anonym

Tanja.mp skriver:

Tak for svar. Tror og håber også på afslag. Jeg kan ikke gå igennem det her 

Men hvorfor søger du så hvis du ikke vil have det fjernet. Hvis jeg altså må spørger? 

Anmeld Citér

9. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan desværre ikke hjælpe med svar på dit spørgsmål, men jeg kan simpelthen ikke forlade debatten uden at give dig en masse tanker og kram med på vejen. Jeg kan fornemme på dig at du står i en forfærdelig svær situation og vil ikke kommentere videre på dette, udover at jeg håber at du vælger på dine egne vegne og ikke andres meninger eller pludselige indfald. 

Anmeld Citér

9. november 2016

Tanja.mp

Anonym skriver:

Men hvorfor søger du så hvis du ikke vil have det fjernet. Hvis jeg altså må spørger? 

hvis jeg bare kunne fortælle det 

Anmeld Citér

9. november 2016

Anonym

Tanja.mp skriver:

hvis jeg bare kunne fortælle det 

Hvad gør at du ikke kan sige det ?

Anmeld Citér

10. november 2016

Tanja.mp

Tak for svar alle sammen...!! Og tak for de søde beskeder nogen er kommet med. Jeg kan ikke lige overskue at få svaret hver enkelt af jer. Så dette bliver et fælles tak.

Jeg kan ikke overskue eller holde tanken ud om at få fjernet min lille baby, så beholder baby.

Nu skal jeg bare fortælle jobbet det og håbe jeg ikke bliver fyret ��

Anmeld Citér

10. november 2016

Maalene

Tanja.mp skriver:

Tak for svar alle sammen...!! Og tak for de søde beskeder nogen er kommet med. Jeg kan ikke lige overskue at få svaret hver enkelt af jer. Så dette bliver et fælles tak.

Jeg kan ikke overskue eller holde tanken ud om at få fjernet min lille baby, så beholder baby.

Nu skal jeg bare fortælle jobbet det og håbe jeg ikke bliver fyret ��

Det er jeg virkelig glad for at høre, lyder til det er den eneste rigtige beslutning for dig 

De må ihvertfald ikke fyre dig pga. graviditet, så håber ikke det bliver aktuelt... Ønsker dig alt det bedste 

Anmeld Citér

10. november 2016

Tanja.mp

Maalene skriver:

Det er jeg virkelig glad for at høre, lyder til det er den eneste rigtige beslutning for dig 

De må ihvertfald ikke fyre dig pga. graviditet, så håber ikke det bliver aktuelt... Ønsker dig alt det bedste 

Men jeg har kun været ansat siden 1/7, og er det ikke indenfor er bestemt antal tid de må fyre en ?

Anmeld Citér

10. november 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Tanja.mp skriver:

Men jeg har kun været ansat siden 1/7, og er det ikke indenfor er bestemt antal tid de må fyre en ?

De må ikke fyre dig med begrundelse i grviditeten. Heller ikke i en prøveperiode. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.