Fordele vs ulemper på lang og brev søskende vogne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.051 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2016

Anonym trådstarter

Søger lidt fordele og ulemper ved søskende vogn. 

Hvorfor er den ene bedre end den anden og alle de andre ting i nu kan komme i tanke om. 

Her tænker jeg på de vogne der er ved siden af hinanden eller foran hinanden 

(billederne er blot til blikfang!) 

Erfaring søges!!! 

Skal man vælge en vogn bred vogn eller en lang vogn. 

(Ønsker ikke en vogn med lift del) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nu har jeg ikke selv haft brug for søskendevogn, men ved fra min svigerinde at hun ikke kører alene i bus med deres tvillinger, for hun kan ikke få vognen (side-by-side) med ind i bussen hvis det er en af de gamle med trin, da den er for bred.

Anmeld Citér

6. november 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Vi har haft en bred den kunne sagtens komme ind i tog bus og metro. 

Synes det er hyggeligt de sidder ved siden af hinanden. Der er ikke meget kontakt til børnene når de sidder i den lange, ville altid foretrække en bred hvor børnene kan vendes mod dig så der er kontakt til dem. 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Vi har haft en bred den kunne sagtens komme ind i tog bus og metro. 

Synes det er hyggeligt de sidder ved siden af hinanden. Der er ikke meget kontakt til børnene når de sidder i den lange, ville altid foretrække en bred hvor børnene kan vendes mod dig så der er kontakt til dem. 

Kommer jo nok an på hvilken model man køber om sæderne kan vendes mod hinanden både i bred og lang model , så får de masser kontakt :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2016

Soonmom

Vi har en Bugaboo donkey dou,  super god også fordi den kan gøres til en,  super smart hvis man skal aflevere den ene i dagpleje og så videre med bus bagefter,  så kan den del bare ligge hos dagplejen og så fylder vognen kun det samme som en alm. ,  de kan vende både frem og tilbage . Synes klart det er den bedste på marked,  men nu ville jeg også meget gerne have at de skulle sidde ved siden af hinanden 

Anmeld Citér

6. november 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Vi har en Bugaboo donkey dou,  super god også fordi den kan gøres til en,  super smart hvis man skal aflevere den ene i dagpleje og så videre med bus bagefter,  så kan den del bare ligge hos dagplejen og så fylder vognen kun det samme som en alm. ,  de kan vende både frem og tilbage . Synes klart det er den bedste på marked,  men nu ville jeg også meget gerne have at de skulle sidde ved siden af hinanden 

Hold da op den har mange funktioner.. og skide smart at man kan gøre det til en 1 mands vogn!! Den vil jeg helt sikkert have i baghovedet! 

Anmeld Citér

8. november 2016

Cola Zero

Til hver en tid en lang. Også især hvis du vil udenlands, de brede kommer ikke ind nogen steder. Har selv en ABC design Zoom. Købes billigst på tyske hjemmesider. Den er helt igennem helt genial, super nem at skille og samle og fylder ingenting.  http://www.abc-design.de/kinderwagen/zoom/ 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

Cola Zero skriver:

Til hver en tid en lang. Også især hvis du vil udenlands, de brede kommer ikke ind nogen steder. Har selv en ABC design Zoom. Købes billigst på tyske hjemmesider. Den er helt igennem helt genial, super nem at skille og samle og fylder ingenting.  http://www.abc-design.de/kinderwagen/zoom/ 

Den er godt nok lækker! 

Hvad står sådan en til? 

Anmeld Citér

11. november 2016

Cola Zero

Jeg har købt min brugt, men den startede, da vi søgte på den, til 4.100 uden ekstrasager så som lift. Den er ikke helt billig, men den er så sandelig alle pengene værd. Specielt idet både sæder og lift kan sættes på alle mulige måder, alt bare med et klik.

Anmeld Citér

11. november 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Søger lidt fordele og ulemper ved søskende vogn. 

Hvorfor er den ene bedre end den anden og alle de andre ting i nu kan komme i tanke om. 

Her tænker jeg på de vogne der er ved siden af hinanden eller foran hinanden 

(billederne er blot til blikfang!) 

Erfaring søges!!! 

Skal man vælge en vogn bred vogn eller en lang vogn. 

(Ønsker ikke en vogn med lift del) 

Jeg har nok haft 7 forskellige søskendevogne... jeg er end med søskendevognen fra flip-flap, den lange... ellers var jeg glad for teutonia's vogn, men forhjulene svigtede ... ABC zoom var FOR lang... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.