Indkaldelse til nf scanning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

shy4life

Anonym skriver:

Jeg skal nok give lyd:-) 

jeg har ferie hele næste uge, men har sagt til min chef at jeg nok kommer forbi tirsdag og fortæller kollegaerne det. Og har købt en trøje til storesøster, hvor der står hun skal være storesøster. Så vi glæder os sådan!:-D

Jeg mistede min baby i morges. Var på hospitalet pga blødning i fredags, og så skulle jeg skannes. Fosterets størrelse svarede til 7 uger selvom jeg var næsten 11 uger hen. Det lille hjerte bankede stadig, men var meget langsomt. Det så ikke som det skulle ud. I nat vågnede jeg pga smerter. Jeg kunne ikke ligge, kunne ikke bevæge mig, samtidig kunne jeg ikke stå stille. En tur til hospitalet til. Hjertet var stoppet, min baby var død. ingen kunne gøre noget.

Det lykkes ikke for mig denne gang, men vi prøver igen lige så snart vi er sikre på at alt er ok. 

Håber du har en fantastisk graviditet uden bekymringer. Og så et stærkt og rask barn  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Jeg mistede min baby i morges. Var på hospitalet pga blødning i fredags, og så skulle jeg skannes. Fosterets størrelse svarede til 7 uger selvom jeg var næsten 11 uger hen. Det lille hjerte bankede stadig, men var meget langsomt. Det så ikke som det skulle ud. I nat vågnede jeg pga smerter. Jeg kunne ikke ligge, kunne ikke bevæge mig, samtidig kunne jeg ikke stå stille. En tur til hospitalet til. Hjertet var stoppet, min baby var død. ingen kunne gøre noget.

Det lykkes ikke for mig denne gang, men vi prøver igen lige så snart vi er sikre på at alt er ok. 

Håber du har en fantastisk graviditet uden bekymringer. Og så et stærkt og rask barn  

Åh det er jeg rigtig ked af at høre!! 

Det er en hård omgang du har været igennem da! Jeg håber hurtigt at i er ovenpå igen, så i kan prøve igen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.