Indkaldelse til nf scanning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2016

Anonym trådstarter

Hejsa.

jeg var ved lægen i mandags. Venter indkaldelse til nf scanning. Det er til Hjørring Sygehus. Nogle der ved hvor lang tid det kan tage ? Får man svar pr. Brev eller e-boks?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2016

shy4life

Anonym skriver:

Hejsa.

jeg var ved lægen i mandags. Venter indkaldelse til nf scanning. Det er til Hjørring Sygehus. Nogle der ved hvor lang tid det kan tage ? Får man svar pr. Brev eller e-boks?

Jeg venter også, men i Horsens. Var hos lægen i fredags, den 4.november. Tror det er først fra 11+0 uger... Er kun 8+4 i dag ... 

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Jeg venter også, men i Horsens. Var hos lægen i fredags, den 4.november. Tror det er først fra 11+0 uger... Er kun 8+4 i dag ... 

Jeg fik e boks besked  meget hurtigt!:-) så det var dejligt! nu venter jeg bare på at de ca to uger kommer til at gå:-)

Anmeld Citér

8. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Jeg fik e boks besked  meget hurtigt!:-) så det var dejligt! nu venter jeg bare på at de ca to uger kommer til at gå:-)

Anmeld Citér

9. november 2016

shy4life

Anonym skriver:

Hvor dejligt hvis bare tiden kunne gå hurtigere jeg var dum nok til at kigge på blodprøvernes resultater på sundhed.dk og google dem og nu er jeg mega stresset...  Men det skal nok gå  

Anmeld Citér

9. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Hvor dejligt hvis bare tiden kunne gå hurtigere jeg var dum nok til at kigge på blodprøvernes resultater på sundhed.dk og google dem og nu er jeg mega stresset...  Men det skal nok gå  

Det vidste jeg slet ikke man kunne. Jeg må også hellere lade være 

Anmeld Citér

18. november 2016

shy4life

Så skal jeg til skanning den 5. december! Glæder mig meget.

Jeg er også lidt bekymret og har haft ond i maven de sidste 3 dage

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Så skal jeg til skanning den 5. december! Glæder mig meget.

Jeg er også lidt bekymret og har haft ond i maven de sidste 3 dage

Uh det bliver spændende!! Jeg skal på mandag!

håber bare dine smerter i maven er fordi den udvider sig :-) glæder mig sådan til forhåbentlig gode nyheder!! :-D

Anmeld Citér

18. november 2016

shy4life

Det er snart! Skriv hvordan det går Hvor er du bare heldig at du ikke skal vente længe på at se din lille baby

Anmeld Citér

18. november 2016

Anonym trådstarter

shy4life skriver:

Det er snart! Skriv hvordan det går Hvor er du bare heldig at du ikke skal vente længe på at se din lille baby

Jeg skal nok give lyd:-) 

jeg har ferie hele næste uge, men har sagt til min chef at jeg nok kommer forbi tirsdag og fortæller kollegaerne det. Og har købt en trøje til storesøster, hvor der står hun skal være storesøster. Så vi glæder os sådan!:-D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.