Regler om frivillige pleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2016

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg synes også du skal snakke med din familierådgiver om muligheden for anbringelse. De beregner jeres egenbetaling på baggrund af jeres økonomi. I vil stadig have ret til boligstøtte. Sådan var det i hvert fald da jeg sad som rådgiver inden for området for 3 år siden. 

Held og lykke med det

Jeg skal til møde med dem på torsdag omkring nogen andre ting også har jeg tænkt mig at høre dem omkring det.

Jeg bor med min mand og vores 2 børn hvor af den ene har nogen problemer og er i aflastning.

Den anden har ikke nogen problemer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvad med at sætte aflastningen op? Kan det lade sig gøre

H*n er rimelige meget i aflastning i forvejen. vi har 13 dage og de 2 er overnatning om mdr. så de har hende/ ham rimelige meget

Men jeg kan ikke kæmpe for hende/ham mere, skolen vil ikke lytte de vil ikke give ham den hjælp h*n har brug for og hver gang der er noget, så reagere h*n hjemme og det gå ud over den anden vi har. 

H*n falder til ro hos aflastning og laver ikke så meget ballade osv. h*n reager også hjemme hos dem men der er ikke nogen h*n kan være ond ved da de kun har børn omkring 18 år. 

Og der er ikke nogen der forstyrre nå h*n har brug for ro.

Jeg vil helst ikke give afkald på mit barn men jeg kan bare også mærke at jeg ikke magter mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.