Pæd. Job til mig, hvad får Jeg i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2016

striber

Mullesmith skriver:

Hvilke kvalifikationer fik du tillæg for? 

At jeg havde været ressourceperson for de individuelle pædagogiske planer. Jeg var oplært i at rette mine kollegaers arbejde, give råd og vejledning. Både pædagogisk og grammatisk.

Så fik jeg tillæg i mine kommunikative kvalifikationer. Har stort kendskab til TTT, boadmaker, talemaskiner og andre former for kommunikation.

Og så fik jeg yderligere et tillæg for min måde at arbejde på. Det var stedet der gav tillæg, til dem der ydede noget ekstra, og som havde en særlig tilgang til arbejdet.

Jeg fik alle 3 tillæg med da jeg skiftede job indenfor samme felt. Men ja, mistede så 2 af dem, da jeg skiftede område.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2016

Skouboe

Taco78 skriver:

Når man er nyuddannet (og det gætter jeg på ts er, da hun ikke kender til lønniveauet), bliver man placeret på et overenskomst bestemt løntrin.

Jeg er pædagog og TR, dog i børnehave, så det er jo en anden overenskomst, men det er svært at få kvalifikationsløn som nyuddannet 

Det kommer vel an på hvad man har lavet før. Det er jo ikke alle der går i gang med pædagogstudiet, lige efter skolen

Jeg undrede mig bare lidt over, at det lød som om der slet ikke var blevet talt løn til samtalen.

Anmeld Citér

2. november 2016

Mullesmith

striber skriver:

At jeg havde været ressourceperson for de individuelle pædagogiske planer. Jeg var oplært i at rette mine kollegaers arbejde, give råd og vejledning. Både pædagogisk og grammatisk.

Så fik jeg tillæg i mine kommunikative kvalifikationer. Har stort kendskab til TTT, boadmaker, talemaskiner og andre former for kommunikation.

Og så fik jeg yderligere et tillæg for min måde at arbejde på. Det var stedet der gav tillæg, til dem der ydede noget ekstra, og som havde en særlig tilgang til arbejdet.

Jeg fik alle 3 tillæg med da jeg skiftede job indenfor samme felt. Men ja, mistede så 2 af dem, da jeg skiftede område.

Så det var ikke noget du var uddannet i du fik tillæg for? Var det privat botilbud?

Anmeld Citér

2. november 2016

Mullesmith

Taco78 skriver:

Når man er nyuddannet (og det gætter jeg på ts er, da hun ikke kender til lønniveauet), bliver man placeret på et overenskomst bestemt løntrin.

Jeg er pædagog og TR, dog i børnehave, så det er jo en anden overenskomst, men det er svært at få kvalifikationsløn som nyuddannet 

Jeg har været ansat 10mdr i vikariat i en 35 timers stilling inden for samme område, så jeg kan godt ca.regne ud hvad jeg vil få men det med at forhandle løn har jeg aldrig prøvet, men kan forstå at man godt kan forhandle om lønforhøjelse hvis man har særlige kvalifikationer at bidrage med udover det daglige normale arbejde. 

Anmeld Citér

2. november 2016

striber

Mullesmith skriver:

Så det var ikke noget du var uddannet i du fik tillæg for? Var det privat botilbud?

Nej ikke ekstra uddannelse. Men havde kurser, og har selv læst en masse faglitteratur i min fritid. Men jeg skulle selvfølgelig bevise at jeg kunne det, og var det værd, før jeg fik tillæggene. Ellers kan alle og enhver jo komme og sige det

Nej det var regionalt det ene og kommunalt det andet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.