Pæd. Job til mig, hvad får Jeg i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.890 visninger
14 svar
2 synes godt om
31. oktober 2016

Mullesmith

Hej jeg er bare så glad, efter kun at have søgt et par måneder men alligevel nået at søge 17 jobs, så fik jeg sku lige en fast 37 timers stilling fra. 1. Dec �� Yay nu kom jeg bare til at spekulere på hvad jeg mon kommer til at få i løn �� Hvad får i i løn jer der er pædagoger i 37 timers stilling? Det skal lige siges det er inden for handicapområdet og med skiftende arbejdstider både aften og weekend. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke med det nye job!

Du kan kontakte sl, for at høre hvordan reglerne er.

Bare vær obs på hviletid, lokal aftaler, søndag/helligdages tilæg, aften tilæg osv. 

Jeg har 30 timer pr uge, og har været udd siden 2005, jeg får ca 15.000 udbetalt pr mdr. Vh stine

Anmeld Citér

31. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mullesmith skriver:

Hej jeg er bare så glad, efter kun at have søgt et par måneder men alligevel nået at søge 17 jobs, så fik jeg sku lige en fast 37 timers stilling fra. 1. Dec �� Yay nu kom jeg bare til at spekulere på hvad jeg mon kommer til at få i løn �� Hvad får i i løn jer der er pædagoger i 37 timers stilling? Det skal lige siges det er inden for handicapområdet og med skiftende arbejdstider både aften og weekend. 

Jeg får 16.500kr udbetalt. Arbejder i en børnehave med almindelige dagtimer. 

Så tænker du nok får mere

Anmeld Citér

31. oktober 2016

Mullesmith

mor:) skriver:

Jeg får 16.500kr udbetalt. Arbejder i en børnehave med almindelige dagtimer. 

Så tænker du nok får mere

Har også stort fradrag da vi har hus. Det bliver fantastisk at få en ordentlig løn efter at have værer på barselsdagpenge hvor jeg ca. Har fået 11-12.000kr udbetalt. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Mullesmith skriver:

Har også stort fradrag da vi har hus. Det bliver fantastisk at få en ordentlig løn efter at have værer på barselsdagpenge hvor jeg ca. Har fået 11-12.000kr udbetalt. 

Det er skønt 

og tillykke med jobbet

Anmeld Citér

1. november 2016

Skouboe

Mullesmith skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge... Er det normalt at man slet ikke snakker løn til en jobsamtale i den slags job? Jeg er selv offentligt ansat og dermed i en ret rigid lønstruktur, men alligevel havde jeg indflydelse på hvor på lønstigen jeg blev indplaceret. Selvom grundlønnen og stedtillægget var givet på forhånd, havde jeg mulighed for at forhandle om kvalifikationstillægget.

Anmeld Citér

1. november 2016

Skouboe skriver:

Jeg er simpelthen nødt til at spørge... Er det normalt at man slet ikke snakker løn til en jobsamtale i den slags job? Jeg er selv offentligt ansat og dermed i en ret rigid lønstruktur, men alligevel havde jeg indflydelse på hvor på lønstigen jeg blev indplaceret. Selvom grundlønnen og stedtillægget var givet på forhånd, havde jeg mulighed for at forhandle om kvalifikationstillægget.

Jeg ved ikke om det er normalt - men der blev ikke snakket løn da jeg var til samtale. Først da jeg fik jobbet og skullr komme for at se på kontrakt osv. 

Anmeld Citér

1. november 2016

striber

Skouboe skriver:

Jeg er pædagog, og har altid skulle forhandle løn. Man skal self. have nogle kvalifikationer, der gør at man kan få lidt ekstra, men det er meget normalt at forhandle løn. Til den ene samtale, blev jeg spurgt om lønforventninger umiddelbar efter samtalen. Hvor lederen og områdelederen tog mig ind i et andet rum for at tale lokalaftaler og ja, lønforhandling. De andre gange har det været når jeg har skulle underskrive kontrakten.

Til TS: Det kommer også an på lokalaftaler, hvor lang tid du har været uddannet, og om du har ekstra kvalifikationer indenfor området.

Jeg har arbejdet med voksne udviklingshæmmede, også døgn, i mange år. Der havde jeg 3 ekstra tillæg. Men efter jeg skiftede til en vuggestue, kunne jeg ikke få dem alle med, da mine kvalifikationer lå indenfor specielområdet, og ikke daginstitutionen. 

Og så er der også lokalaftaler ift aftentillæg, weekendtillæg osv. Men du kan gå ind på SL's lønberegner og indtaste dine oplysninger. Så giver den et nogenlunde billede af det. 

Anmeld Citér

1. november 2016

Mullesmith

striber skriver:

Jeg er pædagog, og har altid skulle forhandle løn. Man skal self. have nogle kvalifikationer, der gør at man kan få lidt ekstra, men det er meget normalt at forhandle løn. Til den ene samtale, blev jeg spurgt om lønforventninger umiddelbar efter samtalen. Hvor lederen og områdelederen tog mig ind i et andet rum for at tale lokalaftaler og ja, lønforhandling. De andre gange har det været når jeg har skulle underskrive kontrakten.

Til TS: Det kommer også an på lokalaftaler, hvor lang tid du har været uddannet, og om du har ekstra kvalifikationer indenfor området.

Jeg har arbejdet med voksne udviklingshæmmede, også døgn, i mange år. Der havde jeg 3 ekstra tillæg. Men efter jeg skiftede til en vuggestue, kunne jeg ikke få dem alle med, da mine kvalifikationer lå indenfor specielområdet, og ikke daginstitutionen. 

Og så er der også lokalaftaler ift aftentillæg, weekendtillæg osv. Men du kan gå ind på SL's lønberegner og indtaste dine oplysninger. Så giver den et nogenlunde billede af det. 

Hvilke kvalifikationer fik du tillæg for? 

Anmeld Citér

1. november 2016

Taco78

Profilbillede for Taco78

Når man er nyuddannet (og det gætter jeg på ts er, da hun ikke kender til lønniveauet), bliver man placeret på et overenskomst bestemt løntrin.

Jeg er pædagog og TR, dog i børnehave, så det er jo en anden overenskomst, men det er svært at få kvalifikationsløn som nyuddannet 

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.