Kønscanning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2016

Smilet:)

Nel skriver:

Min kæreste og jeg har lige købt det her https://www.downtown.dk/kbh/deals/135712?gender=female&utm_campaign=daily%3A2016-10-25&utm_medium=email&utm_source=newsletter%3Ak%C3%B8benhavn

225 for kønsskanning og 450 for 3D skanning. Super godt tilbud! Stedet har fået gode anmeldelser og virker kompetente. 

Det er også der jeg har været før i tiden til tryghedsscanninger så ku da være man skulle overveje kønscanningen der også og især vis det kun koster 225kr men syns ikk jeg kan se noget om der er tilbud på deres hjemmeside lilleliv  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2016

2721

Smilet:) skriver:

Dejligt, regner selv med jeg skal til kønscanning den 4 november hvor jeg er 15+1 henne  ville gerne før men kæresten har ikk rigtigt tid før  søger dog bare en klinik i Kbh da jeg kommer her fra  

Jordmoderhuset i Kbh kan jeg anbefale

Anmeld Citér

28. oktober 2016

hautecouture

Hej i skønne kvinder  

tænkte på hvilken scanningsklinik tog i til self selvbetalt for at få kønnet af vide fordi i ikk ku vente  

og hvad var jeres affaring med den scanning i fik? Fik i det rigtige køn af vide og hvor langt var i henne da i fik den scanning  

Jeg var hos jordemoder.dk (Fredericia + Odense) da jeg var 14+0 .. eller det vil sige, jeg troede keg havde talt rigtigt da jeg bestilte tiden, men faktisk var jeg 13+4 - men det gjorde ikke spor og hun scannede mig alligevel. Hun tjekkede størrelse, målte hovedet, målte lårben, tjekkede hjerne + hjerte og selvfølgelig køn. Hun kunne tydeligt se det var en lille pige - har ikke født endnu, men til gennemscanningen på sygehuset sagde de også pige, så mon ikke den er god nok 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Nel

Det er også der jeg har været før i tiden til tryghedsscanninger så ku da være man skulle overveje kønscanningen der også og især vis det kun koster 225kr men syns ikk jeg kan se noget om der er tilbud på deres hjemmeside lilleliv  

Jeg tror heller ikke det er noget de reklamerer med på deres hjemmeside Men Downtown er god nok, så jeg tror ikke der er noget i vejen for at købe det. Hvis man går ind og vil bestille tid på lilleliv, så kan man vælge at bestille tid til "Deal Kønsskanning .." og "Deal 3D skanning.. " Altså hvis man netop har købt en deal. Jeg har bestilt tid til vores 

Anmeld Citér

28. oktober 2016

Jems

med den 1 var vi hos scanningsjordemoderen i kbh da jeg var 15+2

og denne gang skal vi til lilleliv hvor jeg vil være 14+2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.