Kønscanning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.848 visninger
14 svar
1 synes godt om
26. oktober 2016

Smilet:)

Hej i skønne kvinder  

tænkte på hvilken scanningsklinik tog i til self selvbetalt for at få kønnet af vide fordi i ikk ku vente  

og hvad var jeres affaring med den scanning i fik? Fik i det rigtige køn af vide og hvor langt var i henne da i fik den scanning  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2016

Tascha26

Smilet:) skriver:

Hej i skønne kvinder  

tænkte på hvilken scanningsklinik tog i til self selvbetalt for at få kønnet af vide fordi i ikk ku vente  

og hvad var jeres affaring med den scanning i fik? Fik i det rigtige køn af vide og hvor langt var i henne da i fik den scanning  

Jeg var på scanningsklinikken i Aalborg da jeg var 14+2 helt fantastisk oplevelse og de var rigtig professionelle. Fik at vide vi venter en dreng og alle 6 scanninger jeg har fået denne graviditet har alle vist en dreng, så går ud fra det rigtigt han kommer om præcis 21 dage

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Tascha25 skriver:

Jeg var på scanningsklinikken i Aalborg da jeg var 14+2 helt fantastisk oplevelse og de var rigtig professionelle. Fik at vide vi venter en dreng og alle 6 scanninger jeg har fået denne graviditet har alle vist en dreng, så går ud fra det rigtigt han kommer om præcis 21 dage

Dejligt, regner selv med jeg skal til kønscanning den 4 november hvor jeg er 15+1 henne  ville gerne før men kæresten har ikk rigtigt tid før  søger dog bare en klinik i Kbh da jeg kommer her fra  

Anmeld Citér

26. oktober 2016

mija

Var til kønsscanning hos lilleliv da jeg var 14+0, og det passede her 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

mija skriver:

Var til kønsscanning hos lilleliv da jeg var 14+0, og det passede her 

Har også overvejet lilleliv men dejligt det passede hos dig 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

sommerfuglen82

Jeg var til scanning på scanningklinikken i kbh, den ligger tæt på hovedbanegården  De var super søde 
Jeg var været 16+? første gang, hvor de sagde det blev en pige og det fik vi.
Anden gang var jeg 14+? og der sagde de en dreng og det fik vi
Dem kan jeg varmt anbefale

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Steffecph

Vi har i begge graviditeter været hos scanningsklinikken på strøget i Kbh. Den første var rigtig. Jeg har ikke født nr to endnu, så kan ikke fortælle om det også passer denne gang. 

Men de er meget professionelle og fortæller intet før, de har set kønnet fra alle tre vinkler :-) 

Anmeld Citér

26. oktober 2016

AnoMom

Hej i skønne kvinder  

Jeg var hos lille københavner. Både til kønsscanning, en tryghedsscanning og 3D scanning. Super god behandling alle 3 gange. Kun anbefalinger herfra :-)

Anmeld Citér

26. oktober 2016

Nr. 4 på vej

Hej i skønne kvinder  

Jeg har brugt mageløs scanningsklinik i Odense de 2 sidste gange. De er enormt søde, rolige og behagelige. Begge gangene var jeg der tidligt i graviditeten (så tidligt man kan) i uge 15. Jeg har begge gange fået afvide at det var en pige og det var rigtig. Tror godt man kan regne med resultatet når man betaler så meget for "bare" at vide kønnet �� Første gang var i Fredericia. Jeg husker desværre ikke hvad klinikken hed men de var også enormt søde men det var sent i graviditeten (uge 27) men fik nogle vildt gode billeder �� Anden gang var jeg på middelfartvej i Odense. Husker ikke navnet. Jeg fik afvide hvad jeg kom for men de var ikke så behagelige og rolige som de andre. Det virkede som om de havde for travlt. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Nel

Min kæreste og jeg har lige købt det her https://www.downtown.dk/kbh/deals/135712?gender=female&utm_campaign=daily%3A2016-10-25&utm_medium=email&utm_source=newsletter%3Ak%C3%B8benhavn

225 for kønsskanning og 450 for 3D skanning. Super godt tilbud! Stedet har fået gode anmeldelser og virker kompetente. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.