Sofie er en smadder varm pige. Hun har ikke brug for andet end sokker, når hun er inde. Jeg har købt et par læderfutter som hun får på, når hun skal udendørs (handle/ud af bilen mv.).
Hun skal i det hele taget ikke pakkes for meget ind, og sådan har begge hendes forældre det også.
Mht. at give hende rigtige sko på, så bliver det ikke før, hun virkelig kan rende omkring udendørs,
og så bliver det sko/støvler, der ikke snører hendes helt fantastiske tæer sammen og pacificerer dem; Jeg er så imponeret over, at pigen endnu ikke ved, at fødder bare skal bruges til at gå på. Klæder man hende helt af, så bruger hun fødderne lige så meget som hænderne til at udforske verden med.
Babyer/små børn har bare de lækreste og dygtigeste fødder, og så piller man lige
sine egne strømper af og ser??? Kulturberigede, modehærgede vatnisser på rad med hård hud
under neden, skæve negle for oven, mystiske hudforfald hinanden imellem og fuldstændig ude af
stand til at foretage et greb om noget som helst (udover sokkeuld).
Det er sguda grådprovokerende? - og ved tanken om den nært forestående sandalsæson (hvis det bliver sommer i år) kan synet vel nærmest foranledige panikangst?
Well. Jeg satser på et livslangt gavekort til Sofie til Ecco-shoppen og håber på, hun ikke opdager teenageårenes og kvindelivets uransalige trang til at pine sine fødder.
Helle, som meddelte manden, at jeg var på vej op (i seng) for 1 time siden:$
Anmeld