sko eller ikke sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Jeg bruger kun bløde futter til Emily. Synes ikke hun skal ha' sko på før hun kan gå. Ville selv synes det var ubehageligt at have stive beskøjter på, når.... [/citat] beskøjter... er det ikke noget sådan nogen som os (Arrrr, sømænd) spiser? Sådan nogen vil jeg også helst være fri for at spise ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

ivfmarie

ivfmarie skriver:

beskøjter... er det ikke noget sådan nogen som os (Arrrr, sømænd) spiser? Sådan nogen vil jeg også helst være fri for at spise ;)

ja. og jeg vil da slet ikke ha dem på fødderne!! 8D

Anmeld

8. april 2008

ivfmarie

her er det futter. Det der skind-futter med elastik om anklen. Nå det bliver mere ude-vejr, regner med en at købe en lille skind-støvlette med lidt gummi under. Den skal være helt blød. Og når han begynder at stå/støtte mere på fødderne, så bliver det nok en lille sandal med blød sål.

Marie

Anmeld

8. april 2008

BellaT

Kun bløde futter her.Vi købte nogle Adidas-sko som han brugte til sin dåb. Men kun der.
Jeg er endda begyndt at give ham tykke sokker på om dagen, i stedet for futterne, når han leger, for det går bedre med at bevæge sig så.

Knus fra Helle...

P.S. Han tog sit første kravleskridt FREMAD i dag. Ellers går det stadig baglæns. Og det var altså kun et skridt. Altså et skridt er en arm og et ben. Store ting:)):)):)). Hi Hi.

Anmeld

8. april 2008

Anja

[

Men syns snart de er for varme... det er jo termo... syns i ik det?

Elias har haft dem på nogle gange efterhånden. Han er nemlig med i haven mens Jonas leger eller vi ordner haven. Han har så flyverdragt og futterne på og sidder på græsset (på en hynde) eller på sin babygynge. Det længste vi har været ude var nok 1 time - og da var hans fødder fint varme uden at være for varme.

Jeg bliver nok ved med at bruge dem noget tid endnu og så når vejret er bedre og varmere køber jeg nogle små bløde skindstøvler og når han går bliver det nok sandaler ....

Anmeld

8. april 2008

bette

takker for alle jeres svar:-) pirat svar eller alm..hehe

har købt nogle skofus til ham.. de er bløde..
men det er fordi mikkel rejser sig op af ting, og vores gulv er rimelig glatte..
samt har jeg meget hypermobile led.. specielt i fodledende.. så tænkte at hvis det kunne støtte ham lidt så han ikke kommer til at døje alt for meget med det..

kram

Anmeld

8. april 2008

Helle30

Sofie er en smadder varm pige. Hun har ikke brug for andet end sokker, når hun er inde. Jeg har købt et par læderfutter som hun får på, når hun skal udendørs (handle/ud af bilen mv.).
Hun skal i det hele taget ikke pakkes for meget ind, og sådan har begge hendes forældre det også.
Mht. at give hende rigtige sko på, så bliver det ikke før, hun virkelig kan rende omkring udendørs,
og så bliver det sko/støvler, der ikke snører hendes helt fantastiske tæer sammen og pacificerer dem; Jeg er så imponeret over, at pigen endnu ikke ved, at fødder bare skal bruges til at gå på. Klæder man hende helt af, så bruger hun fødderne lige så meget som hænderne til at udforske verden med.
Babyer/små børn har bare de lækreste og dygtigeste fødder, og så piller man lige
sine egne strømper af og ser??? Kulturberigede, modehærgede vatnisser på rad med hård hud
under neden, skæve negle for oven, mystiske hudforfald hinanden imellem og fuldstændig ude af
stand til at foretage et greb om noget som helst (udover sokkeuld).
Det er sguda grådprovokerende? - og ved tanken om den nært forestående sandalsæson (hvis det bliver sommer i år) kan synet vel nærmest foranledige panikangst?

Well. Jeg satser på et livslangt gavekort til Sofie til Ecco-shoppen og håber på, hun ikke opdager teenageårenes og kvindelivets uransalige trang til at pine sine fødder.

Helle, som meddelte manden, at jeg var på vej op (i seng) for 1 time siden:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.