sko eller ikke sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. april 2008

bette

farligt emne.. men vil lige høre jers meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2008

Marco2

Hæhæ. Ja, man ved jo aldrig hvad sådan et uskyldigt spørgsmål kan bringe med sig, men tror nu denne gruppe kan klare det. 8D Jeg bruger kun bløde futter til Emily. Synes ikke hun skal ha' sko på før hun kan gå. Ville selv synes det var ubehageligt at have stive beskøjter på, når man bevæger sig frem på den måde hun gør. Så her bruger vi de der fløjlsdimser med gummi under fra Melton og så har hun sådan nogle læderfutter. Og skal ud at ha' købt mig sådan nogle luffe-dimser-til-at-tage-udenpå når hun skal til at med ud. Tror det var Anjas dreng der havde dem på på et billede på IG. AG - OGSÅ HELST MED FUTTER..og nu også Caps

Anmeld

8. april 2008

Anja

Vi bruger ikke sko til Elias endnu. Vi venter til at han kan gå. Han har sokker uden på strømperne eller bruger futter med gummidutter under. Udenfor bruger han futte-luffer sammen med flyverdragten.

Anja

Anmeld

8. april 2008

Lise

Her bruger vi heller ikke sko. Simon har sådanne Bobux hjemmesko - de er bløde og rare, og står fast imod det glatte gulv når man prøver at kravle :) Vi spurgte i vuggestuen om han skulle ha' sko nu han skulle være dér, og de sagde at det var der altså ikke nogen grund til så længe han ikke går. Så vi venter til at han skal mere med ud når det bliver mere sommeragtig, tror jeg...og så skulle han jo også gerne begynde at gå i løbet af sommeren...

Anmeld

8. april 2008

Mikkelmusen

vi bruger sko, men kun bløde sko... altså ingen hård bund eller noget.

Anmeld

8. april 2008

Loggidut

i går købte jeg et par røde sko til tif i læder...str. 16/17, de kostede 30 kr. og er bløde hele vejen igennem, nu har jeg så ikke lige set hvor langt de går op over vristen og anklen på hende, men jeg regner da med de kan bruges til have-sidning.

Anmeld

8. april 2008

Kaufie

Her har vi også kun futter - ja, og så dog - nu også et par gummistøvler. Men det er fordi William sidder bag på cyklen - og så synes jeg hans tøj/fodtøj skal være vand og vindtæt. Jeg fik købt gummistøvler før jeg blev opmærksom på eksistensen af de der futte-luffer... Hvor køber I dem?

Anmeld

8. april 2008

Sille

Jeg køber sko til Freja når hun om en måned skal starte i Dp. Jeg har snakket med en del skoforretninger og de siger at generelt skal man ikke putte sko på dem før de kan gå ( freja går med støtte og kravler ellers) men i dp skal hun ud og sidde i klapvogn og i sandkasse, der syns jeg ikke hun kan have sutsko på og hendes termo"luffer"-sko er for varme til den tid..
Så jeg putter et par gode skofus eller ecco sko på hende...
-sille

Anmeld

8. april 2008

Anja

Mette Kaufmann skriver:

Her har vi også kun futter - ja, og så dog - nu også et par gummistøvler. Men det er fordi William sidder bag på cyklen - og så synes jeg hans tøj/fodtøj skal være vand og vindtæt. Jeg fik købt gummistøvler før jeg blev opmærksom på eksistensen af de der futte-luffer... Hvor køber I dem?

Jeg har købt dem i Babysam de er af mærket Mikk-line

Anmeld

8. april 2008

Sille

Anja skriver:

Mette Kaufmann skriver:

Jeg har købt dem i Babysam de er af mærket Mikk-line

De er super gode..
Men syns snart de er for varme... det er jo termo... syns i ik det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.