så så vi endelig pomfritten til scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

RumlesMor

Det lyder rigtig spændende Karina, og hvor dejligt at du kom i den aktive gruppe. Så har du nogen der følger dig hele vejen...dejlig betryggende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

missKat

RumlesMor skriver:

Det lyder rigtig spændende Karina, og hvor dejligt at du kom i den aktive gruppe. Så har du nogen der følger dig hele vejen...dejlig betryggende.

Ja det var også bare super heldigt!!
Ville være fedt hvis jeg kunne undgå at tage så meget på og samtidigt kunne give noget til fremtidig forskning!!

Er dog lidt øv over det med sukkerbelastningen, for kaster stadig op, især når jeg bliver for sulten Så at jeg skal faste fra midnat og til i morgen kl 11 ca, bliver en udfordring - haha har en skrækscene om at jeg kaster det der sukkervand op og skal drikke det igen og igen, for at de kan måle

men må krydse den bro, hvis den kommer

Anmeld

4. oktober 2009

dorthemus

Ihh altså, Karina...sidder her og tuder over din dejlige beskrivelse

Hvor glæder jeg mig bare til min tur...men glæder mig også på dine vegne, ikke bare over dit lille barn men også over, at du kan være med i det projekt. Hvor er det bare FANTASTISK

TILLYKKE med det hele

Knus
Dorthe

Anmeld

4. oktober 2009

missKat

dorthemus skriver:

Ihh altså, Karina...sidder her og tuder over din dejlige beskrivelse

Hvor glæder jeg mig bare til min tur...men glæder mig også på dine vegne, ikke bare over dit lille barn men også over, at du kan være med i det projekt. Hvor er det bare FANTASTISK

TILLYKKE med det hele

Knus
Dorthe

Åhh hvor er du bare skøn Dorthe

Du kan roligt glæde dig!!!!!!!! Da hun tændte for hjertelyden og den der "fiskekutter" bare bankede derud af, der havde jeg virkelig høj vandstand i øjnene og hele kroppen sitrede.. Det var faktisk vildere for mig, end at se billederne!! Den lyd der, er bare SÅ helt igennem fantastisk!!!!! 

det er super fedt at blive fulgt!! har fået meget mere ro på, for troede jeg skulle klare mig selv meget af vejen, men den ryg.. Så det var fedt!

hvordan går det med din kvalme??

knus

Anmeld

4. oktober 2009

dorthemus

missKat skriver:

Åhh hvor er du bare skøn Dorthe

Du kan roligt glæde dig!!!!!!!! Da hun tændte for hjertelyden og den der "fiskekutter" bare bankede derud af, der havde jeg virkelig høj vandstand i øjnene og hele kroppen sitrede.. Det var faktisk vildere for mig, end at se billederne!! Den lyd der, er bare SÅ helt igennem fantastisk!!!!! 

det er super fedt at blive fulgt!! har fået meget mere ro på, for troede jeg skulle klare mig selv meget af vejen, men den ryg.. Så det var fedt!

hvordan går det med din kvalme??

knus

Jamen det er bare så godt, at du bliver fulgt igennem hele din graviditet

Mht kvalmen så er den til tider ved at tage pippet fra mig...for jeg har det nærmest døgnet rundt  Kaster ikke op, men den der konstante utilpashed er bare....adddd  Siger hele tiden til mig selv, at det jo er et rigtig godt tegn på, at rejen trives og råhygger og møblerer om dernede, men det er lidt hårdt...og idag var lidt af en prøvelse da jeg var prisgivet DSB og alt deres sporarbejds-hurlumhej...at stå ALT for tæt op ad en milliard fremmede mennesker der stinker af cigaretter, parfume og andet læks var næsten mere en jeg ku klare....havde nær sat mig ned midt i det hele og stortudet af afmægtighed  

Anmeld

4. oktober 2009

missKat

dorthemus skriver:

Jamen det er bare så godt, at du bliver fulgt igennem hele din graviditet

Mht kvalmen så er den til tider ved at tage pippet fra mig...for jeg har det nærmest døgnet rundt  Kaster ikke op, men den der konstante utilpashed er bare....adddd  Siger hele tiden til mig selv, at det jo er et rigtig godt tegn på, at rejen trives og råhygger og møblerer om dernede, men det er lidt hårdt...og idag var lidt af en prøvelse da jeg var prisgivet DSB og alt deres sporarbejds-hurlumhej...at stå ALT for tæt op ad en milliard fremmede mennesker der stinker af cigaretter, parfume og andet læks var næsten mere en jeg ku klare....havde nær sat mig ned midt i det hele og stortudet af afmægtighed  

Åhh hvor kan jeg følge dig, jeg havde det lige præcis sådan!! Jeg gik bare hele vejen og brækkede mig i stride strømme.
Nu er det på retur og kaster kun op når jeg bliver for sulten og ikke når at spise eller hvis der er lugte der påvirker mig... 

Det er virkelig hårdt og nogle dage satte jeg mig bare og tudede!! Jeg kunne bare ikke mere, for jeg sådan kastede op!

jeg håber du kommer igennem de første måneder her!!

knus Karina, der nu ser forbrydelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.