Vinterstøvler vs termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.585 visninger
21 svar
3 synes godt om
24. oktober 2016

dollygirl

Hej piger

jeg har lige købt et par Ecco vinterstøvler til min datter men men jeg er i tvivl når det så regner i vinterperioden og de skal ud i børnehaven ... Kan hun have dem på eller skal jeg købe termostøvler også ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2016

Guldlok88

Ordentlige vinterstøvler er beskyttet mod regn og sne 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

dollygirl

Guldlok88 skriver:

Ordentlige vinterstøvler er beskyttet mod regn og sne 

Super tak så skal jeg ik ud og købe andet 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

tarkoflen

Vi skal have begge dele vores datter går i skovbørnehave og er ude hele dagen i stort set alt slags vejr. Men hvis jeg var dig ville jeg nok se tiden an og se om det er nødvendigt for hende med begge dele. 

Husk at imprenere støvlerne godt og gør det jævnligt, mon ikke l så kan nøjes med dem  

og hvis l ikke kan så husk der er stor forskel på termostøvler og gummistøvler med foer

Anmeld Citér

24. oktober 2016

dollygirl

tarkoflen skriver:

Vi skal have begge dele vores datter går i skovbørnehave og er ude hele dagen i stort set alt slags vejr. Men hvis jeg var dig ville jeg nok se tiden an og se om det er nødvendigt for hende med begge dele. 

Husk at imprenere støvlerne godt og gør det jævnligt, mon ikke l så kan nøjes med dem  

og hvis l ikke kan så husk der er stor forskel på termostøvler og gummistøvler med foer

Hvad er forskellen ?

Anmeld Citér

24. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
dollygirl skriver:

Hej piger

jeg har lige købt et par Ecco vinterstøvler til min datter men men jeg er i tvivl når det så regner i vinterperioden og de skal ud i børnehaven ... Kan hun have dem på eller skal jeg købe termostøvler også ?

Prøv at spørge i børnehaven.

I min datters vuggestue siger de at termostøvler er fint fordi børnene selv kan tage dem på rimelig hurtigt, men de foretrækker faktisk vinterstøvler fordi de støtter bedre, særligt til de små der lige har lært at gå. Min datter har ikke termostøvler, men kun vinterstøvler. Hvis det bliver nødvendigt med termostøvler senere, så kan de jo altid købes forholdsvis billigt.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

tarkoflen

dollygirl skriver:

Hvad er forskellen ?

Termostøvler holder varmen inden selvom det bliver under frysepunktet, og det gør det jo tit ved jorden, men gummistøvler med foer er fine i overgangsperioden, men holder ikke varmen når det bliver rigtig koldt

Anmeld Citér

24. oktober 2016

CC79

Vi ville aldrig kunne undvære nogen af delene til vores børn og vores børnehave opfordrer også til børnene både har et par alm støvler samt termostøvler. Alm støvler er jo bedst i det almindelige gråvejr og kulde men når det regner og sner og man render rundt i vandpytter og mudder er termostøvlerne geniale og de er lette at vaske også i vaskemakinen. Vi køber som regel når Skoringen har deres to par for et pars pris for så får man både et par termostøvler og et par alm støvler. Faktisk køber vi også et par snestøvler i Aldi fordi de er ekstra foret til frostvejr og fordi min erfaring er man ofte har brug for at ku vaske et par og så have et andet par til rådighed i de mdr der er vand, sne, mudder og sjap på jorden. Men ja 3 par er nok lidt vildt men vi får dem brugt her i huset. To par at skifte imellem når et andet par ska tørre eller er beskidt syns jeg selv er uundværligt og ja de to støvletyper yder hvert deres formål.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Skouboe

Mine unger har både vinterstøvler og thermostøvler, til når det er virkelig vådt og sjappet. Hos os overlever et par vinterstøvler ikke en hel sæson, hvis ikke de får hjælp af thermostøvlerne.

Vinterstøvlerne sidder bedre, men thermostøvlerne kan have ekstra sokker i, og samtidigt holde til at hoppe i vandpytter en hel dag.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

FruK

Vi har altid kun haft Ecco støvler til vinter og de har holdt dem fint tørre.

Husk at imprægnere dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.