Blingo børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.754 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

blingobørnetøj

Hej alle =)

Kender du Blingo? det er et nyt børne og baby tøjmærker fra sverige. Virkelig lækkert lækkert kvalitetstøj i friske flotte farver, og så er det økologisk til meget fornuftige priser. Jeg er sælger for Blingo, og afholder homeshopping parties, da tøjet ikke bliver solgt i butikkerne.
Har du ikke lyst til at samle 10-20 veninder/venner med børn og så holde en værtinde aften? eller måske mødregruppen? Dvs. jeg kommer ud med efterårs kollektionen fremviser tøjet, og modtager så bestillinger direkte. Som værtinde får du en rabat på din bestilling, og dine veninder får også tøjet billigere ved at bestille ved homeparty. Og så får i selvfølgelig også den fordel at i kan mærke tøjet og kvaliteten inden i køber. Jeg starter med fremvisner i november, så har du lyst til en hyggelig aften med veninderne hvor der er fokus på børnetøj så skriv eller ring til mig, så finder vi en dag/aften =)
Har du ikke mulighed for at holde en værtinde aften, men vil alligevel gerne se og mærke tøjet inden du køber, så skriv mig en mail, så får du nogle datoer på hvornår jeg holder åben hus.
Jeg kører kun på sjælland.

Mvh
Liza Rueløkke
Blingo sælger

azil4000@hotmail.com
se tøjet på blingo.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

tumle81

Det er da super lækkert børnetøj!!

Hvis du holder home party i nærheden af Køge en dag, så sig endelig til. Jeg ville da gerne med og kigge.
Bor desværre i en lille lejlighed, så ville ikke kunne have plads til homeparty herhjemme :-(

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

2. oktober 2009

mariamiss6

Endnu en reklame fra en privat der ikke gider bruge penge på annoncer....

Endnu en der kun opretter profil for at reklamere sig selv....

Og så er det endda tydeligvis en kopieret tekst, den findes garanteret på stort set alle babysites nu...

Men i det mindste ligger den under køb og salg, og ikke i samtlige debat emner....

Anmeld

2. oktober 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Endnu en reklame fra en privat der ikke gider bruge penge på annoncer....

Endnu en der kun opretter profil for at reklamere sig selv....

Og så er det endda tydeligvis en kopieret tekst, den findes garanteret på stort set alle babysites nu...

Men i det mindste ligger den under køb og salg, og ikke i samtlige debat emner....

Tror du har temmelig ret i det....

Mail adressen hænger ikke sammen med navnet på nogen måder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.