Bell'star skriver:
Til jer med 3 børn, hvor længe er der mellem jeres børn? - både 1 og 2, og 2 og 3? 
Og vil I fortælle lidt om fordelene/ulemperne ved den aldersforskel?
Jeg har 2 børn med 26mdr imellem. Det var mega hårdt i starten, men allerede nu, hvor de er 1 år og 3år, kan jeg se hvor meget glæde de har og vil få af hinanden i fremtiden.
Vi ved at vi vil have 3børn, men jeg sagde efter nr 2, at jeg vil have mindst 3år mellem nr 2 og 3, mens min mand helst vil have nr 3 hurtigt efter nr 2. - Og nu - hvor jeg kan se hvor meget glæde vores børn har af hinanden - er jeg kommet helt i tvivl om vi nu også skal vente til der bliver minimum 3år imellem dem..
- men samtidig kan jeg også bare se alle de negative ting for mig, hvor hårdt det endnu engang bliver at have 2børn der er små (og en lidt større selvfølgelig
) og kræver meget, og som ikke så godt kan tilsidesætte sine behov mens den anden får hjælp.
At der ikke er plads i bilen til alle 3autostole og sådanne ting.
Så fortæl endelig jeres erfaringer med forskellige aldersforskelle 
Jeg har 4 børn
der er 3 år og 1 uge mellem 1 &2
2 år& 9 mdr mellem 2 & 3
3 år & 2 mdr 3 & 4
den ældste er 9 den mindste 8 mdr
jeg sys det har været hårdt at gå fra 3-4 børn men det sys jeg os da jeg gik fra 2-3 det første år
men nu begynder det at være skønt de to store leger så godt sammen og de mellemste leger fantastiske sammen og nr 3 & 4 har allerede et specielt bånd til hinanden
nr 1 elsker at pussenusse om baby
nr 2 drengen imellem alle pigerne elsker alt den opmærksomhed han får fra alle hans søstre
nr 3 ser så meget op til sin storesøster og storebror hun vil alt det som storesøster/bror vil og elsker når hun får noget af hendes /hans gammel legetøj
nr3 er mester i at få nr 4 til at grine
elsker at se hvor meget glæde de alle 4 har i hinanden på kryds og tværs
men ligeså meget kærlighed og harmoni der er imellem dem ligeså meget skænderi og magtkampe er der også
ha ha
men det høre til
elsker min store børneflok