Give lillebror skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Troldemommi skriver:

Jeg har givet dem juice nu fra den samme kop, jeg vil gerne have de begge to får det overstået  vi har desværre ingen badekar mere  

Har lige fået at vide at Johanne's to bedste veninder også er smittede med Skoldkopper, så mon ikke der er mange her udenfor Silkeborg som har det 

Min mindste går i børnehave lidt iden for Silkeborg og der har der hængt en seddel om at der er skoldkopper længe.. Min ældste fik det da han var knap fire og lillebror der bar 4,5 måned på det tidspunkt fik det også men fik dog kun ca 20... Mon ikke din mindste også får det helt automatisk�� Så er det overstået 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

Troldemommi

Mulllesmor skriver:

Min mindste går i børnehave lidt iden for Silkeborg og der har der hængt en seddel om at der er skoldkopper længe.. Min ældste fik det da han var knap fire og lillebror der bar 4,5 måned på det tidspunkt fik det også men fik dog kun ca 20... Mon ikke din mindste også får det helt automatisk�� Så er det overstået 

Hvis de kommer er det fint og hvis vi må vente lidt, så klarer vi nok også den  

Anmeld Citér

22. oktober 2016

lineog4

Skoldkopper er luftbåren oplys smitter ved berøring så mon ikke han allerede er smittet? Tilgengæld er inkubationstiden 14 dage, så det kan være han først får det om et par uger (man kan smitte før man får udbrud så kan også være han er syg lige om lidt)

Anmeld Citér

22. oktober 2016

Troldemommi

lineog4 skriver:

Skoldkopper er luftbåren oplys smitter ved berøring så mon ikke han allerede er smittet? Tilgengæld er inkubationstiden 14 dage, så det kan være han først får det om et par uger (man kan smitte før man får udbrud så kan også være han er syg lige om lidt)

Uanset hvad, så er det vist for sent for mig at gøre noget, så håber jeg bare han får det inden jul 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.