Anonym skriver:
Vi venter vores første barn først i det nye år! Og vi vil så gerne have vores sidste børn meget tæt på hinanden (vi har en på 3 hver anden uge) og vi ønsker 2 sammen..
Så hvis det lykkes føder jeg i feb/marts også går vi allerede i gang med nr 2 så snart det er muligt.
Altså måske 2 børn født i 2017 eller start 2018..
Men i sommeren 2018 står vi og skal på en stor familie rejse sydpå. Dog kun 1 uges tid..
Og nu begynder tankerne.
Hvad gør i derhjemme med 2 børn så tæt på hinanden? 2 barnevogne eller tvillinge vogn? Eller hvad gør i?
Jeg har planer om at købe en søskende klapvogn men er den nyeste baby ikke for lille til klapvogn 5-7 måneder gammel? Fx syd på?
Kom gerne med alle jeres råd og erfaringer!
Vi har 2 med 1 og 8 dage i mellem. det er ikk altid lige let. og slet ikk når de er syge på skift. eller når de vækker hinanden. det kan godt være hårdt. men os dejligt de får stor glæde af hinanden.
Hvis man hjælper hinanden og husker hinanden. så kan man let have 2 med få tid i mellem.
Det jeg syns der car hårdste er at når man har en man skal bær rundt på når man skal skift blee eller andet bad og aådan. hvor han skulle løftes. i og med jo større maven blev.
Anmeld
Citér