Jer med 2 børn inden for 2 år.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2016

Anonym

Hvad bruger storebror nu??  hvis han stadig bruger vogn skal du vel også tænke ham ind. 

Kan godt lide om tanken om to tæt på hinanden. Men fød du nu også hav den store hjemme ved jer . Også se hvordan det hele fungere. Iht hente bringe sove mad m.m.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Vi venter vores første barn først i det nye år! Og vi vil så gerne have vores sidste børn meget tæt på hinanden (vi har en på 3 hver anden uge) og vi ønsker 2 sammen.. 

Så hvis det lykkes føder jeg i feb/marts også går vi allerede i gang med nr 2 så snart det er muligt. 

Altså måske 2 børn født i 2017 eller start 2018.. 

Men i sommeren 2018 står vi og skal på en stor familie rejse sydpå. Dog kun 1 uges tid..

Og nu begynder tankerne. 

Hvad gør i derhjemme med 2 børn så tæt på hinanden? 2 barnevogne eller tvillinge vogn? Eller hvad gør i? 

Jeg har planer om at købe en søskende klapvogn men er den nyeste baby ikke for lille til klapvogn 5-7 måneder gammel? Fx syd på? 

Kom gerne med alle jeres råd og erfaringer! 

Jøsses mand! Se hvad der sker og OM det bliver aktuelt. Måske I liiiiige skal se hvordan det er at blive forældre sammen og have ET barn ekstra i jeres familie før I planlægger en yderligere familieforøgelse?! 

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Wiilliam

Anonym skriver:

Vi venter vores første barn først i det nye år! Og vi vil så gerne have vores sidste børn meget tæt på hinanden (vi har en på 3 hver anden uge) og vi ønsker 2 sammen.. 

Så hvis det lykkes føder jeg i feb/marts også går vi allerede i gang med nr 2 så snart det er muligt. 

Men i sommeren 2018 står vi og skal på en stor familie rejse sydpå. Dog kun 1 uges tid..

Og nu begynder tankerne. 

Hvad gør i derhjemme med 2 børn så tæt på hinanden? 2 barnevogne eller tvillinge vogn? Eller hvad gør i? 

Jeg har planer om at købe en søskende klapvogn men er den nyeste baby ikke for lille til klapvogn 5-7 måneder gammel? Fx syd på? 

Vi har 2 med 1 og 8 dage i mellem. det er ikk altid lige let. og slet ikk når de er syge på skift. eller når de vækker hinanden. det kan godt være hårdt. men os dejligt de får stor glæde af hinanden.  

Hvis man hjælper hinanden og husker hinanden. så kan man let have 2 med få tid i mellem.  

Det jeg syns der car hårdste er at når man har en man skal bær rundt på når man skal skift blee eller andet bad og aådan. hvor han skulle løftes.  i og med jo større maven blev.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Kløver

Anonym skriver:

Og nu begynder tankerne. 

Jeg har 2 sæt pseudo'er med hhv 13 og 14 mdr imellem. Vi har både 2 barnevogne og vi har en tvillingevogn. Jeg ville personligt ikke tage til udlandet med 2 så små børn eller med 1 og være gravid, set er hårdt arbejde og det ville for mig kræve for meget udstyr at medbringe  

Anmeld Citér

24. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores. Vi havde to barnevogne hjemme. Så havde vi en søskendeklapvogn og den var uundværlig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.