Jer med 2 børn inden for 2 år.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.088 visninger
14 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2016

Anonym trådstarter

Vi venter vores første barn først i det nye år! Og vi vil så gerne have vores sidste børn meget tæt på hinanden (vi har en på 3 hver anden uge) og vi ønsker 2 sammen.. 

Så hvis det lykkes føder jeg i feb/marts også går vi allerede i gang med nr 2 så snart det er muligt. 

Altså måske 2 børn født i 2017 eller start 2018.. 

Men i sommeren 2018 står vi og skal på en stor familie rejse sydpå. Dog kun 1 uges tid..

Og nu begynder tankerne. 

Hvad gør i derhjemme med 2 børn så tæt på hinanden? 2 barnevogne eller tvillinge vogn? Eller hvad gør i? 

Jeg har planer om at købe en søskende klapvogn men er den nyeste baby ikke for lille til klapvogn 5-7 måneder gammel? Fx syd på? 

Kom gerne med alle jeres råd og erfaringer! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Vi venter vores første barn først i det nye år! Og vi vil så gerne have vores sidste børn meget tæt på hinanden (vi har en på 3 hver anden uge) og vi ønsker 2 sammen.. 

Så hvis det lykkes føder jeg i feb/marts også går vi allerede i gang med nr 2 så snart det er muligt. 

Men i sommeren 2018 står vi og skal på en stor familie rejse sydpå. Dog kun 1 uges tid..

Og nu begynder tankerne. 

Hvad gør i derhjemme med 2 børn så tæt på hinanden? 2 barnevogne eller tvillinge vogn? Eller hvad gør i? 

Jeg har planer om at købe en søskende klapvogn men er den nyeste baby ikke for lille til klapvogn 5-7 måneder gammel? Fx syd på? 

I mange lande bruger man kun barnevogn indtil 6 måneder eller deromkring. Man kan sagtens bruge en klapvogn, mange kan ligges ned stort set helt fladt. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Og nu begynder tankerne. 

Arrhhhh, man kunne jo også vente og se, om det overhovedet bliver et problem, der er ingen, der kan garantere, at du bliver så hurtigt gravid, mange oplever jo netop, at kroppen skal være klar igen, nogle oplever ventetid på et år eller mere på trods af tidligere fantastisk fertilitet, uden forklaring. 

Håber, det bliver, som I ønsker, men det er også tilladt at ændre mening, hvis alt ikke går som planlagt.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mutti84

Jeg har pseudotvillinger (16 mdr.  Imellem)

Vi har søskende vogn hvor der er 2 klapvognsdele i standard pakken. Vi har så tilkøbt en lift til den, som mindstemanden bruger og kan bruge noget tid endnu. Han bliver 4 mdr. D.6/11.

Det er det bedste køb vi nogensinde har gjort 

den vi har købt, er en ABC design Zoom

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har to med 15 mdr imellem planlagt. Vi havde en barnevogn og en lastvogn. Caroline gik og hvis hun blev træt fik hun et lift på smækken. 

Nu gik Caroline så også som 10 mdr og gik derfor stabilt da hun blev storesøster.

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Og nu begynder tankerne. 

Jeg har fire børn under 4 

De to yngste er begge født sidste år der er 10 mdr mellem.

Vi har investeret i en tvillinger klapvogn. De har hver deres barnevogn. 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Soonmom

Der bliver 12 mdr.  Mellem vores.  Vi har købt en Bugaboo donkey dou (som både har to klapvognsdele og en barnevognsdel)  den er super smart. Men vent med planlægning og bekymringer til at du reelt er gravid med nr  2, kan jo også være du får tvillinger?   -  det ved man jo aldrig  

Anmeld Citér

21. oktober 2016

helle85

Anonym skriver:

Og nu begynder tankerne. 

Vi havde kun en barnevogn  med søskende sæde oven på og så en tvillinger klapvogen det er jo bare vigtigt at ryglænet kan lægges helt ned så de kan ligge og sove

Jeg har dog aldrig været syd  på så kan ikke svare på det 

Anmeld Citér

21. oktober 2016

CC79

Vi har to med 15 mdrs mellemrum og vi købte en søskende klapvogn og brugte en kørepose til den yngste, da en lift blev for bred til vognen. Det virkede fint og vi købte den bare brugt på DBA og det var et super godt køb som opfyldte vores behov for to børn i samme vogn.

Anmeld Citér

21. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Ro på bliv nu lige gravid først

Vi rejser meget med vores små og bruger langt mere bæresele det er nemmere. Men det kommer jo an på destination 

men vent nu og se om i overhovedet har 2 børn og hvilke erfaringer i gør jer der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.