Anonym skriver:
Jeg vælger lige at være anonym af flere grunde 
sagen er at jeg har fundet mig en skøn mand, vi har snakket sammen i 9 måneder (set hinanden aktivt i 7 måneder) og er selvfølgelig ikke fordi jeg planlægger vi skal have børn nu.. MEN, det altså heller ikke fordi jeg har behov for at vente mange år 
(selvfølgelig skal man bo sammen inden osv..)
men det er manden ikke helt enig med lige nu når vi snakker om det
vi enige om vi gerne vil have børn sammen, 2-3 stykker. Men han kan snildt vente 5-6 år siger han. SUK! Jeg kan slet ikke forestille mig at vente så længe!
men er der andre der har prøvet og stå i samme situation? Hvad endte det med? Måtte en af jer gå på kompromis eller endte han med pludselig og selv at indse han også var klar før end han troede? 
Hvor gamle er i? Det har jo en hel del at sige..
Jegvar enormt skruk da jeg mødte min kæreste. Jeg var 19 og han var 18..
Jeg skjulte det for kunne godt se det var for tidligt men et par år senere blev jeg endnu mere skruk og vi snakkede om det og ville stadig vente. Sådan er det sket nogle gange og så for et år siden blev vi enige om at opstarte projektet i foråret 2016.
Jeg er 22 uger henne og timingen er så god.. Vi er 26 og 25, har hus, bil, jobs og været sammen i 6,5 år. Er så glad for jeg ventede, for nu har vi grundlaget for at give baby den rigtige opvækst.
Jeg gik em del på kompromis i det jeg gerne ville være startet som 23-24 årig, men nu er vi begge klar og manden glæder sig
Anmeld
Citér