Hvilken autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2016

Anonym

alenemor42 skriver:

Hvorfor ville du ikke turde sætte dit barn i den ? Min dreng sidder fint i den og har gjort det siden han vejede 10 kg. Desuden sidder den i isofix 

Puden vil desuden tage et stød fremfor en sele der vil skære sig ind i store dele af kroppen ved et uheld. Den er ikke dårligere end andre autostole  der er også nogle børn der bliver køresyge ved at sidde bagudvendt når de bliver lidt ældre 

Puden kan også give barnet en KÆMPE mavepuster på de bløde organer.

Læst evt kommentarerne til denne video fra fdm, der er flere forbruger der undre sig over at lige netop den stol ikke er blevet testet på front kollision. 

https://www.facebook.com/FDM.dk/videos/10153919776597800/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2016

alenemor42

Puden kan også give barnet en KÆMPE mavepuster på de bløde organer.

Læst evt kommentarerne til denne video fra fdm, der er flere forbruger der undre sig over at lige netop den stol ikke er blevet testet på front kollision. 

https://www.facebook.com/FDM.dk/videos/10153919776597800/

Puden er jo ikke hårdere en de seler der lukkes foran på andre autostole som samles i et stort plastik "spænde" ..... på maven og som ved kollision vil gøre nøjagtigt det det samme.

Det fint man ikke selv vil bruge denne autostol men kan intet finde om at skulle være dårligere end andre slags 

Puden er desuden for stor til at kunne give en mavepuster... den er fordelt ud over meget større areal end lige maveregionen

Anmeld Citér

22. oktober 2016

lottemusen

Anonym skriver:

Hej jeg står og skal til at købe en autostol til min søn. Han er 6 mdr gammel og vejer 10.5 kg. Pt sidder han i en autostol til nyfødte med vægt fra 0-13 kg. Vi har kigget på denne  http://www.pixizoo.dk/cybex-pallas-m-fix-autostol-happy-black-til-isofix-og-eller-sele-montering.  Jeg er i tvivl om det er en god en.

Vi har en besafe izi combi. Den kan min søn sidde bagudvendt i indtil ca. 3 år og så kan den vendes fremadvendt, når han bliver for stor til at sidde bagudvendt.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

PB2013

Har en dreng på 18 mdr. og vi har købt cybex sirona... DEN ER FANTASTISK... Han sidder fortsat bagudvendt uden problemer, og det er uanset hvordan man drejer det meget mere sikkert for barnet. Der er jo os en grund til at det bliver lovpligtigt. Grunden til at de på FDM's test osv ikke altid ligger i top er prisen.

Cybex Sirona kan du i øvrigt vender, hvis det skulle ske at den bette ikke kan lide at sidde bagudvendt når han bliver ældre. Så kan man svinge den rundt, og sætte mavepude på og så har du også en fremadvendt stol. Men indtil han ikke vil være med til det, så vil min dreng sidde bagudvendt. En i min mødregruppe har hendes 3-årige til at sidde bagudvendt i den endnu.

Anmeld Citér

24. oktober 2016

Jems

Recaro skulle være et godt mærke også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.