Nu er jeg meget jaloux anlagt, så nej jeg syntes ikke det er okay hvis min kæreste flirter med andre piger...... Han ved hvordan jeg har det, og ved det ville gøre mig ked af det, derfor forventer jeg han acceptere det og ikke flirter med andre.....
Jeg var inden jeg fandt min kæreste en meget flirtende person, fx når jeg var i byen.... Men i det jeg finder en kæreste og kan mærke han er MANDEN, så ser jeg ikke grund til at flirte med andre fyre.... Jeg får den bekræftelse jeg skal have herhjemme, så hvorfor skulle jeg gå ud i byen og søge den??? Og jeg håber da virkelig min kæreste har det lige sådan, og hvis ikke så håber jeg han ville sige det i stedet for at søge den bekræftelse et andet sted......
Nu kommer det nok igen til grunde for min meget store jaloux adfærd, men som sagt jeg går ud fra min kæreste acceptere det, også når jeg ikke er til stede..... Jeg stoler 100% på min kæreste og jeg ved han aldrig ville lave noget ved siden af (utroskab) Men jeg er meget usikker på mig selv, og det går desværre ud over ham i mange sitiuationer..... Ville ønske jeg kunne lave om på det, og siger tit til mig selv at det er noget pjat, men uanset hvad så kan jeg ikke slippe usikkerheden og jalousien.....
Så som i nok kan gætte så er mit svar NEJ!
Jeg ser helt ligesådan på det, som dig.
Og heldigvis er min mand og jeg helt ens og meget enige på dét punkt.
Så mit svar er også NEJ!
Jeg er dog ligeglad med hvad andre gør. Bare min mand og jeg ikke gør! Vi har nok i hinanden, og hygger os skønt med andre mennesker uden det er nødvendigt at flirte!
Min mand og jeg er meget udadvendte og giver mys og kram til både kvinder og mænd i vores omgangskredse. Men derfra til at flirte, er der meget langt - det er helt tydeligt for både os selv og andre, er jeg sikker på!
Anmeld