Når jeg bliver beruset, så flirter jeg enormt meget. Med ALLE. Gamle mænd, og unge drenge, og frække piger...
Jeg lægger ikke an på folk, jeg bliver bare sådan... blink, og svingen med håret, og griner af vandede vittigheder, og blinker lidt.... Rigtg godt blondine-agtig, he he. Men det er noget jeg gør til alle, altså det er bare mig i godt humør.
Min kæreste er heldigvis slet ikke jaloux. Så kunne vi nok heller ikke være kærester, he he. Men det er nok også fordi at han ved at jeg altid bare glæder mig til at komme hjem til ham, og altid bliver super lykkelig for at se ham, hvis vi mødes i byen.
For 14 dage siden var jeg til Chippendales, og det endte med at min søster skulle tage billeder af dem til et after party for klubben der afholdt det. Så derfor er der billeder af mig og alle chip´erne, og vi snakkede også med dem bagefter. Altså, hvis Mikkel havde været jaloux anlagt havde det jo aldrig gået...
Jeg er mere jaloux. Altså, Mikkel må flirte alt det han vil, og han må også godt kigge efter et par flotte bryster og snakke med damer. DAMERNE må bare ikke røre ved min kæreste, he he... Altså... Jeg får det DÅRLIGT når jeg ser damer "befamle" min mand. Han må gerne ligge hånd på dem, men altså de må IKKE ligge en hånd på min kæreste... jeg ved godt det ikke giver mening, men altså... jeg VED han er min, derfor må han gøre som han vil. Men damerne må ikke røre ved MIN kæreste. Jeg bliver ikke jaloux når han danser med nogen, eller kigger efter en flot numse, eller snakker med en dame som vi ikke kender. Jeg bliver først jaloux når hun lige ligger sin hånd på hans ben. UHHHHHHH
De skal ikke røre ved MIN.
Men jeg stoler også på ham 100%. Derfor må han flirte alt det han vil. Det er måske dumt. Men det gør jeg altså. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at han er utro!
Tit har vi det bedste sex sådan dagen efter en bytur hver for sig, hvor vi har været ude og blive luftet, og flirtet med. Så kommer vi hjem fulde af energi, og bekræftiget i at vi stadig er lækre, og samtidig har bekræftiget os selv i at det bedste nu er derhjemme og hvor er vi HELDIGE med det!
Anmeld