Er det okay at flirte når man er i et parforhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.553 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. oktober 2009

LouiseNielsen

Nu er jeg meget jaloux anlagt, så nej jeg syntes ikke det er okay hvis min kæreste flirter med andre piger...... Han ved hvordan jeg har det, og ved det ville gøre mig ked af det, derfor forventer jeg han acceptere det og ikke flirter med andre.....

Jeg var inden jeg fandt min kæreste en meget flirtende person, fx når jeg var i byen.... Men i det jeg finder en kæreste og kan mærke han er MANDEN, så ser jeg ikke grund til at flirte med andre fyre.... Jeg får den bekræftelse jeg skal have herhjemme, så hvorfor skulle jeg gå ud i byen og søge den??? Og jeg håber da virkelig min kæreste har det lige sådan, og hvis ikke så håber jeg han ville sige det i stedet for at søge den bekræftelse et andet sted......

Nu kommer det nok igen til grunde for min meget store jaloux adfærd, men som sagt jeg går ud fra min kæreste acceptere det, også når jeg ikke er til stede..... Jeg stoler 100% på min kæreste og jeg ved han aldrig ville lave noget ved siden af (utroskab) Men jeg er meget usikker på mig selv, og det går desværre ud over ham i mange sitiuationer..... Ville ønske jeg kunne lave om på det, og siger tit til mig selv at det er noget pjat, men uanset hvad så kan jeg ikke slippe usikkerheden og jalousien.....

Så som i nok kan gætte så er mit svar NEJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Nu er jeg meget jaloux anlagt, så nej jeg syntes ikke det er okay hvis min kæreste flirter med andre piger...... Han ved hvordan jeg har det, og ved det ville gøre mig ked af det, derfor forventer jeg han acceptere det og ikke flirter med andre.....

Jeg var inden jeg fandt min kæreste en meget flirtende person, fx når jeg var i byen.... Men i det jeg finder en kæreste og kan mærke han er MANDEN, så ser jeg ikke grund til at flirte med andre fyre.... Jeg får den bekræftelse jeg skal have herhjemme, så hvorfor skulle jeg gå ud i byen og søge den??? Og jeg håber da virkelig min kæreste har det lige sådan, og hvis ikke så håber jeg han ville sige det i stedet for at søge den bekræftelse et andet sted......

Nu kommer det nok igen til grunde for min meget store jaloux adfærd, men som sagt jeg går ud fra min kæreste acceptere det, også når jeg ikke er til stede..... Jeg stoler 100% på min kæreste og jeg ved han aldrig ville lave noget ved siden af (utroskab) Men jeg er meget usikker på mig selv, og det går desværre ud over ham i mange sitiuationer..... Ville ønske jeg kunne lave om på det, og siger tit til mig selv at det er noget pjat, men uanset hvad så kan jeg ikke slippe usikkerheden og jalousien.....

Så som i nok kan gætte så er mit svar NEJ!

Uha - både ja og nej.... Jeg læste faktisk lige en artikel i det nye Woman i aftes, omkring det at flirte når man var i et forhold. Der rådede eksperterne at man stadig gjorde det, for det styrkede forholdet.. Altså når man var i byen så sende et smil afsted og lade det blive ved øjenkontakten og smilet....

Men jeg er selv enormt jaloux anlagt, så hvis min kæreste gjorde det, ville jeg nok ikke være helt tilfreds... Ved dog at han ikke kunne finde på det, og det giver mig helt klart en indre ro....

Anmeld

2. oktober 2009

Nadi

Jeg synes det er okay! Så længe det kun bliver ved den uskyldige flirt, og at man ikke bevidst lægger an på en anden person.

Min mand var MEGET jaloux i starten af vores forhold, men det har heldigvis ændret sig drastisk. Det skabte en del problemer i vores forhold fordi jeg er en meget flirtende person, og det er ikke noget jeg gør bevidst. Det er bare sådan jeg er.

Jeg kan flirte med bartenderen såvel som ekspedienten nede i 3-forretningen! Og jeg ville ikke blive sur eller jaloux hvis det var min mand der gjorde det samme.

For mig er det simpelthen bare en naturlig ting.

-Nadia

Anmeld

2. oktober 2009

karina1980

alt med måde. vi kan godt begge 2 flirte lidt når vi er i byen, men vi har begge grænser

jeg er selv jaloux, men har arbejdet med min jalousi i snart 6 år og er faktisk nået rigtig langt med den, førhen kunne jeg slet ikke tåle han tog i byen uden mig, heller ikke arbejdsmæssigt, idag er jeg faktisk pænt ligeglad

og det ikke fordi jeg elsker ham mindre, men fordi jeg ved han har en grænse og fordi jeg stoler på ham,

der er stadig ting som gør mig jaloux og så får jeg de her sindsyge anfald 

men hver gang forsøger jeg på at stoppe det, for er der noget der ødelægger et forhold så er det jalousi

Anmeld

2. oktober 2009

oo

man skal nok koncentrere sig om, at finde ud af hvad der virker bedst for lige netop en selv og ens partner istedet for at sige at "sådan er reglerne for flirteri". for nogle par er det okay at knalde med andre, så længe man er ærlig omkring det. for nogle er det dybt grænseoverskridende at opdage ens mand skriver sammen med en anden kvinde på nettet. jeg ville selv blive utrolig ked af det hvis Søren mistede tilliden til mig og søgte trøst hos en anden kvinde - også selvom det ikke var et fysisk forhold. samtidig skal jeg da ærligt indrømme, at ja jeg flirter...ikke sådan "uh la la, skal vi hjem til dig eller mig?" men at jeg er ...ja, hvad skal man sige...sød overfor hans venner osv og det giver ingen problemer. tværtimod har det styrket forholdet il hans venner, at Søren har den eneste kæreste der kan finde ud af at sidde med ved bordet når der sidder fem voksne mænd og snakker politik og parforhold. Vi har aldirg haft grund til at være jaloux, heldigvis. men dengang jeg skulle score Søren på Louises, var der en anden pige, som han tidligere havde kysset lidt med, der pludselig også fik øjnene op for ham og da vi begge to var på toilettet samtidig på et tidspunkt, overvejede jeg virkelig meget om jeg skulle låse hende inde, så jeg ikke hele tiden blev forstyrret i mit meget vigtige ærinde. søren er heldigvis en kegle og opdagede overhovedet ikke, at der var to kvinder i hælene på ham...jeg tror faktisk ikke det gik op for ham, at jeg virkelig gerne ville have ham før vi blev gift et halvt år senere

og med hensyn til jer der får jeres råd fra Woman og diverse andre "dameblade", så kender jeg tilfældigvis en der arbejder på woman og hun fortæller hvordan eksperterne er dem selv, der knap nok har en journalist uddannelse, og at de bare finder på ting når de skriver deres artikler. det er ikke dokumenteret og de ringer ikke rundt og taler med folk der er uddannet indenfor det specifikke felt. så I skal ikke tage rådene i bladene mere alvorligt end I ville tage et løst bekendtskabs råd!!!!

Anmeld

2. oktober 2009

DK

Når jeg bliver beruset, så flirter jeg enormt meget. Med ALLE. Gamle mænd, og unge drenge, og frække piger... Jeg lægger ikke an på folk, jeg bliver bare sådan... blink, og svingen med håret, og griner af vandede vittigheder, og blinker lidt.... Rigtg godt blondine-agtig, he he. Men det er noget jeg gør til alle, altså det er bare mig i godt humør. 

Min kæreste er heldigvis slet ikke jaloux. Så kunne vi nok heller ikke være kærester, he he. Men det er nok også fordi at han ved at jeg altid bare glæder mig til at komme hjem til ham, og altid bliver super lykkelig for at se ham, hvis vi mødes i byen.

For 14 dage siden var jeg til Chippendales, og det endte med at min søster skulle tage billeder af dem til et after party for klubben der afholdt det. Så derfor er der billeder af mig og alle chip´erne, og vi snakkede også med dem bagefter. Altså, hvis Mikkel havde været jaloux anlagt havde det jo aldrig gået...

Jeg er mere jaloux. Altså, Mikkel må flirte alt det han vil, og han må også godt kigge efter et par flotte bryster og snakke med damer. DAMERNE må bare ikke røre ved min kæreste, he he... Altså... Jeg får det DÅRLIGT når jeg ser damer "befamle" min mand. Han må gerne ligge hånd på dem, men altså de må IKKE ligge en hånd på min kæreste... jeg ved godt det ikke giver mening, men altså... jeg VED han er min, derfor må han gøre som han vil. Men damerne må ikke røre ved MIN kæreste. Jeg bliver ikke jaloux når han danser med nogen, eller kigger efter en flot numse, eller snakker med en dame som vi ikke kender. Jeg bliver først jaloux når hun lige ligger sin hånd på hans ben. UHHHHHHH De skal ikke røre ved MIN. 

Men jeg stoler også på ham 100%. Derfor må han flirte alt det han vil. Det er måske dumt. Men det gør jeg altså. Jeg kan simpelthen på ingen måde forestille mig at han er utro! 

Tit har vi det bedste sex sådan dagen efter en bytur hver for sig, hvor vi har været ude og blive luftet, og flirtet med. Så kommer vi hjem fulde af energi, og bekræftiget i at vi stadig er lækre, og samtidig har bekræftiget os selv i at det bedste nu er derhjemme og hvor er vi HELDIGE med det!

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Helt sikkert

Det er dejligt at flirte, blive flirtet med og at vide at ens kæreste er aktraktiv

Så længe der bliver overholdt de aftaler man har lavet = at spise hjemme

Anmeld

13. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977

Ja da Det er sjovt at flirte, så længe det er hvad det er!! Og hvis manden vil flirte, ja så fred være med det.

Anmeld

13. oktober 2009

helora

Jeg elsker at flirte og er helt på det rene med, at det bliver ved det. Det samme er min mand. Jeg synes dog det er respektløst at flirte lige foran næsen på sin kæreste/mand - det kunne jeg ikke finde på og ville blive eddike sur, hvis min mand kunne. Men jeg vil have lov til at flirte når jeg er alene i byen. Ellers bliver det sgu for kedeligt

Anmeld

13. oktober 2009

Lone Jakobsen

vil ogå sige ja så længe det ikke er foran partneren....så behøver jeg ikke at høre om det lige som jeg heller ikke føler trang til at fortælle om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.