Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miamaja skriver: Kom med jeres bedste suppe opskrifter her til efteraaret, hvor det er rart med noget at varme sig paaHer er min ynglingssuppe: Italiensk suppe Tuscana1 kop log1 fintrevet fed2 kop honseboillion1/2 liter vand4 italiensk polse (ristet og i tern)1 kop flode (eller maelk)2 kartofler i store tern2 kop spidskaal eller anden gron krollet kaal2 skiver bacon i ternpeberfremgangsmaade: svits bacon med log og hvislog i 2 min. resten kommes i undtagen flode, polse og kaal. koges i 20 min. hvorefter ristet polse og kaal og flode kommes i tilsidst og koges ved svag varme i 5-10 min.SUPER LAEKKERT!! Kan varmt anbefales for store og smaa.
Kom med jeres bedste suppe opskrifter her til efteraaret, hvor det er rart med noget at varme sig paaHer er min ynglingssuppe: Italiensk suppe Tuscana1 kop log1 fintrevet fed2 kop honseboillion1/2 liter vand4 italiensk polse (ristet og i tern)1 kop flode (eller maelk)2 kartofler i store tern2 kop spidskaal eller anden gron krollet kaal2 skiver bacon i ternpeberfremgangsmaade: svits bacon med log og hvislog i 2 min. resten kommes i undtagen flode, polse og kaal. koges i 20 min. hvorefter ristet polse og kaal og flode kommes i tilsidst og koges ved svag varme i 5-10 min.SUPER LAEKKERT!! Kan varmt anbefales for store og smaa.
Mums, den skal vi have i aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128