Ms.Momo skriver:
Du har ret til at føle som du gør. Jeg kan personligt godt lide fysisk kontakt, men da jeg var gravid kunne jeg blive rigtig gal på min svigermor fordi hun altid skulle pille på maven - også i min anden graviditet hvor det ikke engang var hendes barnebarn. 
Jeg vil give din kæreste ret; når du skal føde, så skal dine ønsker og behov komme foran alle andre. Jeg
ved ikke hvordan det er der hvor du skal føde, men der hvor jeg fødte fik jeg at vide at de ville være OBS på at de eneste der fik lov ttil at komme ind på fødestuen var dem vi havde sagt god for på forhånd.
Det virker bare så underligt for mig at folk generelt vil røre, især hvis de ikke først har spurgt om lov
jeg ville aldrig selv røre ved en anden persons mave før jeg fik at vide at jeg godt måtte.. Men det virker da også underligt at din svigermor ville pille ved en mave hvor det ikke engang er hendes barnebarn
nogen gange er det som om at en vis generation synes de har en 'ret' til at røre og jeg forstår det ikke helt..
Vi skal snart til jm så må jeg høre ham om det med hvem der må komme ind på fødestuen, for det stresser mig en del at sådan nogen ting ikke er helt på plads i mit hoved.. jeg vil rigtig gerne have ro og fred i mit hoved når jeg skal føde, og så nytter det ikke noget at jeg stresser over hvem der kan komme ind 
Anmeld
Citér