tif gik igennem med glans...vil jeg først lige sige...
men min sp startede med at holde en rød ping frem for tif...den køre hun frem og tilbage, og tif følger den meget nøje...og rækker ud efter den, og kigger sp i øjnene, d.v.s. hun ser tingen, er interesseret, og melder tilbage via øjnkontakt at hun ved det er noget sp giver hende og vil dele med hende.
så får hun den røde pind, og skifter den mellem hænderne...putter den i munden (alt sammen nogle reflekser de skal have/kunne bruge
mens hun sidder med den røde pind, tager sp to klokker i den ene hånd, og to klokker i den anden hånd...føre dem bag ryggen af tif, og ringer først med den ene (jeg kunne næsten ikke høre den, men tif reagerede med det samme på begge ører) ja så holder hun en sjov dims op foran tif, sådan en sølvting som kan køre rundt...og den følger tif så med øjnene...en test der skal fortælle om hun skeler...
men det gik alt sammen godt...vi har aftalt et møde mere...for at følge op på motorikken.,..selv om sp mener den snart kommer igang...men når hun er elleve mdr. kommer hun igen.
desuden vejer hun nu 8,4 kg. og er 70 lang...en lang flot pige...som sidder godt og stabilt.
og ja så var jeg endda så modig at jeg sladrede om at tif havde fået flødebolle.....og sp grinede altså bare...lol
nå men for at vende tilbage til det med mme...så skal hun nu have 500 ml. mælk om dagen, hvor af de 400 ml. skal være mme, og udgår den gule allo må de gerne få nan 1, for de får ikke mælken til at mætte dem med mere...men p.g.a. vitaminerne...
øhhhh var det alt?
ja det tror jeg
Anmeld