msj90 skriver:
Nu kan jeg se, at tråden er et par dage gammel, men jeg kommer alligevel lige med mit input
Jeg syntes bestemt du skal sende ham afsted uden ble, og med en ekstra bunke tøj. Snak med pædagogerne på hans stue om, at han gerne må huskes på at gå ud og tisse.
I den børnehave jeg tidligere arbejdede i, brugte vi gerne en lille bog og klistermærker hver gang barnet havde lavet stort/småt på toilettet. Det var med til at motivere barnet, og så var det jo 'sjovt' at vise mor og far når de kom for at hente
bare et lille input her fra pædagogen
Vi valgte at send ham afsted unden ble og gav godt med skftetøj med i tasken 
Det gik faktisk ganske godt. Han havde 2 par underbukser med hjem. Det ene par var fordi han ikke havde nået at komme på toilettet da han skulle lave bummelum og det andet par ved jeg faktisk ikke, men han havde de samme bukser på hjem, som han havde på derover, så det har ikke været ret meget tis 
Idag har han ikke haft uheld og det er jo super flot. Han havde "desværre" fået lov at beholde sove-bleen på ud og lege, hvor han så havde lavet stort, men det skal han selvfølgelig ikke hver dag.
Sagde til én af stuepædagogerne idag, at han bare skal have bleen af efter lur, selvom han siger nej. Han er en meget bestemt herre, men lige det der, det skal han ikke bestemme
Nu har vi "taget springet" så nu er det sådan det er.
Anmeld
Citér