Kørepose i bomuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Tak for feedback allesammen,  overvejer at lave dem i uld i stedet. Meningen var at lave i forskellige farver, og det var ikke meningen at tjene en masse, bare at få dækket matrialer og et lille overskud. Men posen koster ca 180-200kr i matrialer men kan jeg finde en god uld som ikke er så meget dyrere var det måske løsningen jeg har aldrig selv brugt dyne i autostolen men overstøj og et tæppe over og manglede sådan en pose, da jeg synes det ville være mere praktisk, især ved handleture da tæppet nemt falder af eller når man bærer ind, og nogle steder skal man måske gå lidt mere end 2 meter til hoveddøren så der kunne jeg bestemt ha brugt den  

En bomuldspose ville jeg ikke købe og slet ikke til 200 kr. 

Men en kørepose i uld ville jeg godt give 300 (måske lidt mere) for. 

Jeg elsker uld særligt til små børn, fordi det hjælper så godt med at regulere varmen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg har strikket en der minder meget om den som jeg brugte til vores yngste sidste vinter og tror jeg vil strikke en ny til i år. Jeg lavede den i uld og det er også planen med den nye da uld varmer langt bedre, så jeg tror du vil få mere ud af at lave dem i uld  

Tak, det tror jeg de næste jeg laver, så bliver  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

En bomuldspose ville jeg ikke købe og slet ikke til 200 kr. 

Men en kørepose i uld ville jeg godt give 300 (måske lidt mere) for. 

Jeg elsker uld særligt til små børn, fordi det hjælper så godt med at regulere varmen.

Laver dem nok i uld fremad, men da bomuldsposen koster 180-200kr i matrialer og uld er dyrere kan posens pris næppe klares på 300kr, når først materialeprisen udregnes  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Laver dem nok i uld fremad, men da bomuldsposen koster 180-200kr i matrialer og uld er dyrere kan posens pris næppe klares på 300kr, når først materialeprisen udregnes  

Igen: Jeg tror, du skal nøjes med at hækle gaver. Der laves så mange skønne og billige køreposer, at dit produkts 'hjemmelavethed' kun er en fordel som fx barselsgave. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Igen: Jeg tror, du skal nøjes med at hækle gaver. Der laves så mange skønne og billige køreposer, at dit produkts 'hjemmelavethed' kun er en fordel som fx barselsgave. 

Måske du har ret 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Abracadabra

Hvis jeg skulle købe en kørepose, skulle den nok være mere i stil med nedenstående 

http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4562&cid=3

Eller

http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3849&cid=3

Jeg er personligt mere til de neutrale farver - og uld!

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Soonmom

Jeg synes den ser meget tynd ud,  bryder mig ikke om farven og designet.  Så jeg ville ikke give noget for den. 

Undskylder for den ærlige mening  

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvis jeg skulle købe en kørepose, skulle den nok være mere i stil med nedenstående 

http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4562&cid=3

Eller

http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3849&cid=3

Jeg er personligt mere til de neutrale farver - og uld!

Disse er strikket  

se bort fra farven for posen kan jeg jo netop lave i flere farver og tænker at undersøge uld. Netop merino uld er rigtig dyrt så ved ikke om dette kan lade sig gøre  

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg synes den ser meget tynd ud,  bryder mig ikke om farven og designet.  Så jeg ville ikke give noget for den. 

Undskylder for den ærlige mening  

Den er bestemt ikke tynd  

farven kan jo variere men kan man ikke forestille sig posen i en mere neutral farve er det jo også svært. Tak for din feedback 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.