Kørepose i bomuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du er en fair pris ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.236 visninger
18 svar
7 synes godt om
8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Er lige anonym så mit rigtige navn ikke bliver sammen med min profil herinde  

har brug for hjælp til hvad jeg kan tage for sådan en special hæklet kørepose sådan ca. Denne er lavet i 100% økologisk bomuld. Der er brugt 8 nøgler ��

Den kan bruges både i autostol og i barnevognen  

har selv designet og lavet opskriften fra bunden  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Til jer som stemmer 250kr og derunder hvad som får jer til at stemme sådan er nysgerrig på det, for vil mange kun give det, vil det i matriale pris ikke kunne svare sig så vil meget gerne hære hvorfor i stemmer som i gør, og selvfølgelig også jer andre  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

Der må meget gerne stemmes og selvfølgelig også komme en lille kommentar om hvorfor i stemmer som i gør  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Til jer som stemmer 250kr og derunder hvad som får jer til at stemme sådan er nysgerrig på det, for vil mange kun give det, vil det i matriale pris ikke kunne svare sig så vil meget gerne hære hvorfor i stemmer som i gør, og selvfølgelig også jer andre  

Jeg har stemt 300, men jeg ved faktisk ikke om jeg ville give det. Ikke fordi den ikke er dét værd, men fordi jeg ikke har særligt mange penge og må tænke praktisk. Mit barn har jo en dyne, så den type kørepose er i princippet ikke noget jeg har brug for. Hvis den var i uld ville det være noget andet, for så ville jeg specifikt kunne bruge den til når det er ekstra koldt, evt. med dynen ud over. En bomuldspose vil næsten ikke varme. Jo, så kan man bruge den i de ganske få uger/måneder om året hvor det er for varmt til en dyne. Men så kan jeg lige så godt bruge et dynebetræk. 

Summa summarum: Hvis den var i uld, ville jeg have større brug for en og ville derfor godt gide at betale lidt ekstra.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Abracadabra

Jeg har stemt 400, for det tror jeg egentlig godt, man ville kunne få på en heldig dag, MEN du skal ikke lave håndarbejde for at tjene på det. Det er stort set umuligt at tjene penge på det. Giv posen til en veninde.

Jeg synes, at ideen er sød, men du kan med fordel overveje hullet til selen: Er posen alligevel så lille, at barnet ikke bruger sele? Du skal (til næste gang) lave den i uld - og måske en mere neutral farve... knapperne ser dog søde ud.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Aristocats

Abracadabra skriver:

Jeg har stemt 400, for det tror jeg egentlig godt, man ville kunne få på en heldig dag, MEN du skal ikke lave håndarbejde for at tjene på det. Det er stort set umuligt at tjene penge på det. Giv posen til en veninde.

Jeg synes, at ideen er sød, men du kan med fordel overveje hullet til selen: Er posen alligevel så lille, at barnet ikke bruger sele? Du skal (til næste gang) lave den i uld - og måske en mere neutral farve... knapperne ser dog søde ud.

Jeg er enig her. Jeg hækler utroligt meget selv, men jeg sælger det aldrig - både fordi jeg ikke gider at sælge men også fordi jeg ved at det simpelthen ikke kan betale sig for det meste, i forhold til at det er svær at få en ordentligt pris for det i forhold til hvor lang tid man faktisk har brugt på det og materialer. Hvis man skal få "ordentligt" fortjeneste ud af at sælge håndarbejde, så skal det tit og ofte være noget meget ekstraordinært som de fleste folk ikke selv kan formå. Jeg kunne for eksempel aldrig finde på at købe hæklede ting, da jeg ved at jeg altid kan lave det selv, ofte til under halvdelen af prisen. 

Synes den er fin, men jeg, personligt, ville ikke give mere end 250. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg har stemt 300, men jeg ved faktisk ikke om jeg ville give det. Ikke fordi den ikke er dét værd, men fordi jeg ikke har særligt mange penge og må tænke praktisk. Mit barn har jo en dyne, så den type kørepose er i princippet ikke noget jeg har brug for. Hvis den var i uld ville det være noget andet, for så ville jeg specifikt kunne bruge den til når det er ekstra koldt, evt. med dynen ud over. En bomuldspose vil næsten ikke varme. Jo, så kan man bruge den i de ganske få uger/måneder om året hvor det er for varmt til en dyne. Men så kan jeg lige så godt bruge et dynebetræk. 

Summa summarum: Hvis den var i uld, ville jeg have større brug for en og ville derfor godt gide at betale lidt ekstra.

Tak for feedback allesammen,  overvejer at lave dem i uld i stedet. Meningen var at lave i forskellige farver, og det var ikke meningen at tjene en masse, bare at få dækket matrialer og et lille overskud. Men posen koster ca 180-200kr i matrialer men kan jeg finde en god uld som ikke er så meget dyrere var det måske løsningen jeg har aldrig selv brugt dyne i autostolen men overstøj og et tæppe over og manglede sådan en pose, da jeg synes det ville være mere praktisk, især ved handleture da tæppet nemt falder af eller når man bærer ind, og nogle steder skal man måske gå lidt mere end 2 meter til hoveddøren så der kunne jeg bestemt ha brugt den  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Se svar til modesty  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Jeg er enig her. Jeg hækler utroligt meget selv, men jeg sælger det aldrig - både fordi jeg ikke gider at sælge men også fordi jeg ved at det simpelthen ikke kan betale sig for det meste, i forhold til at det er svær at få en ordentligt pris for det i forhold til hvor lang tid man faktisk har brugt på det og materialer. Hvis man skal få "ordentligt" fortjeneste ud af at sælge håndarbejde, så skal det tit og ofte være noget meget ekstraordinært som de fleste folk ikke selv kan formå. Jeg kunne for eksempel aldrig finde på at købe hæklede ting, da jeg ved at jeg altid kan lave det selv, ofte til under halvdelen af prisen. 

Synes den er fin, men jeg, personligt, ville ikke give mere end 250. 

Se svar til modesty 

Og  ang at købe, så er det ikke alle som kan hækle eller strikke selv jeg køber selvfølgelig ikke det jeg selv kan lave men er også så heldig jeg har lært at hækle  

Anmeld Citér

9. oktober 2016

MHB

Jeg har strikket en der minder meget om den som jeg brugte til vores yngste sidste vinter og tror jeg vil strikke en ny til i år. Jeg lavede den i uld og det er også planen med den nye da uld varmer langt bedre, så jeg tror du vil få mere ud af at lave dem i uld  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.