Abracadabra skriver:
Jeg har stemt 400, for det tror jeg egentlig godt, man ville kunne få på en heldig dag, MEN du skal ikke lave håndarbejde for at tjene på det. Det er stort set umuligt at tjene penge på det. Giv posen til en veninde.
Jeg synes, at ideen er sød, men du kan med fordel overveje hullet til selen: Er posen alligevel så lille, at barnet ikke bruger sele? Du skal (til næste gang) lave den i uld - og måske en mere neutral farve... knapperne ser dog søde ud.
Jeg er enig her. Jeg hækler utroligt meget selv, men jeg sælger det aldrig - både fordi jeg ikke gider at sælge men også fordi jeg ved at det simpelthen ikke kan betale sig for det meste, i forhold til at det er svær at få en ordentligt pris for det i forhold til hvor lang tid man faktisk har brugt på det og materialer. Hvis man skal få "ordentligt" fortjeneste ud af at sælge håndarbejde, så skal det tit og ofte være noget meget ekstraordinært som de fleste folk ikke selv kan formå. Jeg kunne for eksempel aldrig finde på at købe hæklede ting, da jeg ved at jeg altid kan lave det selv, ofte til under halvdelen af prisen.
Synes den er fin, men jeg, personligt, ville ikke give mere end 250.
Anmeld
Citér