Opstart af sertralin og mere nedtrykt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Jeg startede op på sertralin for godt 2½ år siden.

Jeg startede ud på 100 mg....trappede selvfølgelig langsomt op, men husker ikke at jeg fik det værre.....var dog også helt nede og skrabe bunden følte jeg på forhånd, så kan jo være det.

Jeg har nu været på 200 mg. I godt 1½ år, og er lige trappet ned på 150.

Hold ud! Det bliver faktisk bedre.

Samtaler, og brug alle de redskaber du får, selvom det virker tåbeligt i starten.

Tak for svar,dejligt og høre at det bliver bedre har du aldrig følt det som at du gik rundt i en boble, nu hvor du fik så høj en dosis? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

Kristinaaa

Anonym skriver:

Hej og tak for svar.  Dejligt og høre at det bliver bedre. 3 uger virker som lang tid men jeg holder ud var du også bekymret for om din mand/kæreste/familie nu også kunne lide dig? Altså som om din selvtillid blev værre? 

Ja, jeg følte mig hele tiden som en byrde om foden. Ved dog ikke om det var medicinen eller om det bare er sådan jeg har det generelt. Det er super vigtigt at du snakker med dine omgivelser om det! Kommunikation er the key. Det er hårdt at gå rundt med alene 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

sandramor

Anonym skriver:

Er din angst forsvundet nu? Og tak for svar,dejligt og høre at det bliver bedre? 

Njaaii ikke helt forsvundet men det er minimalt hvad jeg mærker til den... den er aldrig værre end at jeg selv kan arbejde med den nu og derfor forsvinder den relativt hurtig igen 

der er RIGTIG mange der får sertralin både fordi det er et af de mildere former for medicin, bi virkninger skulle også være minimalt og så virker det godt på rigtig mange mennesker 

som sagt den første uge eller to er skrækkelige men herefter letter det heldigvis.... jeg mærkede igen lidt da jeg steg fra 25 til 50mg men slet ikke i samme omfang og her 2 mdr efter mærker jeg ingen bi virkninger ☺️

Anmeld Citér

9. oktober 2016

tossen93

Anonym skriver:

Tak for svar,dejligt og høre at det bliver bedre har du aldrig følt det som at du gik rundt i en boble, nu hvor du fik så høj en dosis? 

Jo, det gør jeg, og hovedårsagen til at jeg vil trappe ud, er da også at jeg er blevet meget følelseskold. Jeg ved jeg holder af folk, men kan ikke føle det....der er ligesom låg på.

• Jeg føler ofte intet, på trods af jeg såre folk jeg holder af.....det er svært at forklare...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.