Ondt i klitoris - svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2016

Anonym

Roamer skriver:

Jeg er egentligt heller ikke hævet, men har oplevet det med at klø mig til blods - og det eneste man har lyst til, er at fortsætte med at klø 

Men det lyder da mærkeligt, at din læge ikke har kunnet finde noget - havde din læge en idé om hvad det ellers kunne være?

Det er også sådan jeg føler det. Det er ikke hele tiden det klør. Men når det så begynder så stopper det bare ikke igen. Også begynder det at brænde og nive fordi man bare bliver ved

nej han havde ikke rigtig nogen forklaring andet end at se om canesten virkede og da jeg skal have lagt spiral op her om en uges tid når jeg får min menses skulle jeg snakke med gynækologen om det hvis det fortsatte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Det er også sådan jeg føler det. Det er ikke hele tiden det klør. Men når det så begynder så stopper det bare ikke igen. Også begynder det at brænde og nive fordi man bare bliver ved

nej han havde ikke rigtig nogen forklaring andet end at se om canesten virkede og da jeg skal have lagt spiral op her om en uges tid når jeg får min menses skulle jeg snakke med gynækologen om det hvis det fortsatte. 

Havde måske tænkt på, om det var mit vaskemiddel eller skyllemiddel som jeg ikke kunne tåle? Men har bare brugt det samme nærmest i årevis, og det er sært at det pludselig kommer under min graviditet 

Håber at din gynækolog kan give dig et svar på, for det er intet mindre end horribelt 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym

Roamer skriver:

Havde måske tænkt på, om det var mit vaskemiddel eller skyllemiddel som jeg ikke kunne tåle? Men har bare brugt det samme nærmest i årevis, og det er sært at det pludselig kommer under min graviditet 

Håber at din gynækolog kan give dig et svar på, for det er intet mindre end horribelt 

Det har jeg også haft tænkt om det kunne være. Men har også brugt det samme i årevis. Det startede for mig under graviditeten men slet ikke lige så kraftigt som på det sidste. Men nu når jeg så tænker over det. Så sker der jo mange forandringer med ens krop når man er gravid eller har født. Så måske det alligevel kan være det. 

Skal ihvertfald nok fortælle hvis jeg får et klart svar fra gynækologen. For ja. Det er virkelig forfærdeligt. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

modesty

Roamer skriver:

Det er ikke sært at det pludselig kommer under din graviditet, tværtimod. Hele din hormon- og bakteriebalance ændrer sig jo.

Drop alt der har med parfume at gøre ifbm. undertøj. Brug bomuldtrusser. Sov uden trusser. Brug IKKE sæbe dernede, heller ikke intimsæbe.

Prøv at spise dem her, de hjælper med at genoprette bakteriebalancen:

https://www.webapoteket.dk/maerker/femidur

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym

modesty skriver:

Det er ikke sært at det pludselig kommer under din graviditet, tværtimod. Hele din hormon- og bakteriebalance ændrer sig jo.

Drop alt der har med parfume at gøre ifbm. undertøj. Brug bomuldtrusser. Sov uden trusser. Brug IKKE sæbe dernede, heller ikke intimsæbe.

Tak. Det vil jeg prøve. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Roamer

modesty skriver:

Jeg bruger allerede parfumefri og bomuldstrusser, og vil helst ikke sove uden undertøj, da vi har 4 langhårskatte, som sover hos os  Men vil lige prøve at høre min læge på mandag, er stoppet med Canesten da det ikke har hjulpet, så må han undersøge mig rigtigt, i stedet for at komme med en diagnose ud fra symptomer 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

xStinepigen

Keg havde svære bækkensmerter - prinært i skambenet og det gjorde ondt i klitoris til at starte med, kan det være det? Det er heller ikke alle cannesten hjælper på, så må lægen undersøge dig nærmere

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Roamer

xStinepigen skriver:

Keg havde svære bækkensmerter - prinært i skambenet og det gjorde ondt i klitoris til at starte med, kan det være det? Det er heller ikke alle cannesten hjælper på, så må lægen undersøge dig nærmere

Jeg har tænkt tanken om det kan være min bækkenløsning der er skyld i de ekstra smerter - det er i hvert fald gået over igen, og i går lavede jeg vist lidt for meget, for har i hvert fald ondt overalt i dag 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

KatThyV

Ring og lægen og få et par piller.

Jeg får det altid når jeg er på langvarig penicillin. 

Du får to piller og dagen efter er det væk 

og jeg har prøvet min 5 gange.

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Roamer

KatThyV skriver:

Ring og lægen og få et par piller.

Jeg får det altid når jeg er på langvarig penicillin. 

Du får to piller og dagen efter er det væk 

og jeg har prøvet min 5 gange.

Hvilke piller får du? :-) er ikke vild med tanken om at tage piller, når jeg er så langt henne (har været på et flerårigt medicinforløb, så er lidt pille-forskrækket) :-) men jeg er heller ikke på penicillin?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.