Ondt i klitoris - svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.802 visninger
21 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2016

Roamer

Hej piger,

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål - jeg fik at vide for nogle uger siden at jeg har svamp i min hoo-haa (min læge tjekkede mig dog ikke, men mente at det var svamp ud fra symptomer). Jeg har nu brugt Canesten cremen i over 2 uger, og det klør stadig helt vildt nogle dage - det har aldrig været en konstant kløen. Men nu er jeg også begyndt at få ondt/det niver i min klitoris, det er dybt ubehageligt  og kan ikke finde ud af om det er svamp eller hvad hulan det er - jeg går i bad hver dag, og vasker det hele dernede med lunken vand, så det er ikke fordi der er beskidt dernede 

Er der nogen der har et bud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Anonym

Roamer skriver:

Hej piger,

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål - jeg fik at vide for nogle uger siden at jeg har svamp i min hoo-haa (min læge tjekkede mig dog ikke, men mente at det var svamp ud fra symptomer). Jeg har nu brugt Canesten cremen i over 2 uger, og det klør stadig helt vildt nogle dage - det har aldrig været en konstant kløen. Men nu er jeg også begyndt at få ondt/det niver i min klitoris, det er dybt ubehageligt  og kan ikke finde ud af om det er svamp eller hvad hulan det er - jeg går i bad hver dag, og vasker det hele dernede med lunken vand, så det er ikke fordi der er beskidt dernede 

Er der nogen der har et bud?

Følger lige med her da jeg har samme problem  

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Følger lige med her da jeg har samme problem  

Det er virkelig træls, for synes heller ikke rigtigt jeg kan ligge på nogen måder uden at det niver eller gør vildt ondt 

Det skal så også siges, at jeg har svært bækkenløsning og har haft det siden uge 15, men det plejer bare ikke at gøre ondt på denne måde 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Pianisten

Da jeg havde svamp sidst, blev det ved med at klø og gøre ondt, selvom jeg smurte og smurte og havde gjort det i de 6-7 dage som der står man skal gøre. Så holdt jeg simpelthen op - og så stoppede alle symptomer inkl kløe! Så jeg mistænker jo lidt at cremen har taget den svamp den skulle - men at den så efterfølgende har givet irritation, så det er begyndt at klø "videre". Har i hvert fald ingen problemer haft siden jeg stoppede med cremen igen  

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Roamer

Pianisten skriver:

Da jeg havde svamp sidst, blev det ved med at klø og gøre ondt, selvom jeg smurte og smurte og havde gjort det i de 6-7 dage som der står man skal gøre. Så holdt jeg simpelthen op - og så stoppede alle symptomer inkl kløe! Så jeg mistænker jo lidt at cremen har taget den svamp den skulle - men at den så efterfølgende har givet irritation, så det er begyndt at klø "videre". Har i hvert fald ingen problemer haft siden jeg stoppede med cremen igen  

Fik at vide at jeg skulle smøre i 14 dage + 3 yderligere dage efter at symptomerne var stoppet  det er virkelig ikke til at hitte ud af  må høre min læge ad på mandag, når jeg alligevel skal have influenzavaccinen 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym

Roamer skriver:

Det er virkelig træls, for synes heller ikke rigtigt jeg kan ligge på nogen måder uden at det niver eller gør vildt ondt 

Det skal så også siges, at jeg har svært bækkenløsning og har haft det siden uge 15, men det plejer bare ikke at gøre ondt på denne måde 

Jeg er ikke hævet. Jeg døjer bare med kløen hvor jeg får klædt mig til blods nogen gange og først der hæver det så. 

Jeg er ikke gravid så det er nok ikke grunden. 

Jeg har været ved lægen og blive tjekket og der var hverken kønssygdomme eller svamp. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Lyder lidt som skedekatar. Men prøv at ringe til lægen og høre hvad lægen siger til dine gener 

held og lykke

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Roamer

Anonym skriver:

Jeg er ikke hævet. Jeg døjer bare med kløen hvor jeg får klædt mig til blods nogen gange og først der hæver det så. 

Jeg er ikke gravid så det er nok ikke grunden. 

Jeg har været ved lægen og blive tjekket og der var hverken kønssygdomme eller svamp. 

Jeg er egentligt heller ikke hævet, men har oplevet det med at klø mig til blods - og det eneste man har lyst til, er at fortsætte med at klø 

Men det lyder da mærkeligt, at din læge ikke har kunnet finde noget - havde din læge en idé om hvad det ellers kunne være?

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Roamer

mor:) skriver:

Lyder lidt som skedekatar. Men prøv at ringe til lægen og høre hvad lægen siger til dine gener 

held og lykke

Jeg har været ved lægen, som (uden at undersøge mig) sagde det var skedesvamp/katar   og har brugt Canesten cremen i 14 dage nu, og det er ikke blevet bedre - det klør stadig helt exceptionelt meget on/off, og nu er det virkelig begyndt at nive i min klitoris  Men må høre ham ad på mandag, når jeg skal have vaccinen - for det her orker jeg ikke, og slet ikke når nu jeg snart ikke kan nå mere 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym

mor:) skriver:

held og lykke

Den tanke har jeg også haft. Men udfra hvad jeg har kunnet læse mig frem til så vil man have ildelugtende udflåd ved skedekatar og det har jeg ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.