hvad laver i kreative ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.767 visninger
22 svar
2 synes godt om
6. oktober 2016

Anonym trådstarter

da jeg har en depression og sover ca 3 timer til middag + hele natten

jeg gå hos en jeg snakker med og hun siger jeg skal gøre noget for mig selv, så jeg kan få lidt energi fra det i stedet for at sove så meget

så jeg tænkte jeg ville til at være ligt kreativ igen som jeg var før jeg fik børn, men kunne godt bruge nogen nye ideer til hvad der er at lave.

så hvad laver i af kreative ting?

jeg hækler og strikker af og til i perioder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

da jeg har en depression og sover ca 3 timer til middag + hele natten

jeg gå hos en jeg snakker med og hun siger jeg skal gøre noget for mig selv, så jeg kan få lidt energi fra det i stedet for at sove så meget

så jeg tænkte jeg ville til at være ligt kreativ igen som jeg var før jeg fik børn, men kunne godt bruge nogen nye ideer til hvad der er at lave.

så hvad laver i af kreative ting?

jeg hækler og strikker af og til i perioder.

Jeg laver indimellem kort. 

Og så kan jeg godt lide at lave perleplader. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg laver indimellem kort. 

Og så kan jeg godt lide at lave perleplader. 

Tak ja jeg har lige købt bogen perlevenner så jeg kan lave perle med datteren

Anmeld Citér

6. oktober 2016

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg laver også perler. både motiver til børn og portrætter Har et kæmpe lager af perler efterhånden.  

Der kommer en ny perlebog af samme forfatter som perlevenner her 10 november med juletema og juledyr. Den var måske noget for dig. den kan forudbestilles mange steder fra i dag af  

Anmeld Citér

6. oktober 2016

MHB

Jeg strikker lige så meget som jeg har tid til, når jeg ser fjernsyn eller bare helt stille i stuen om aftenen! Jeg er vild med det, især at se mine unger i mine hjemmelavede sager Og hvis du allerede strikker lidt er detjo bare at kaste sig ud i noget du ved du vil blive glad for selv så du også forkæler dig selv lidt med et færdigt fint resultat  

Anmeld Citér

6. oktober 2016

AnoMom

Jeg laver Perleportrætter af børn, dyr, idoler osv :-)

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Leneur

Jeg perler også i miniperler. Denne lille fætter er jo også i din nye perlebog. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

SANIE89 skriver:

Jeg laver også perler. både motiver til børn og portrætter Har et kæmpe lager af perler efterhånden.  

Der kommer en ny perlebog af samme forfatter som perlevenner her 10 november med juletema og juledyr. Den var måske noget for dig. den kan forudbestilles mange steder fra i dag af  

Ja jeg har godt set den har tænkt mig at bestille den nå den udkommer. Den side jeg bestilte den anden fra der kunne man ikke forudbestille den nye

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Jeg strikker lige så meget som jeg har tid til, når jeg ser fjernsyn eller bare helt stille i stuen om aftenen! Jeg er vild med det, især at se mine unger i mine hjemmelavede sager Og hvis du allerede strikker lidt er detjo bare at kaste sig ud i noget du ved du vil blive glad for selv så du også forkæler dig selv lidt med et færdigt fint resultat  

Jeg hækler mere end jeg strikker, jeg syntes det tager for lang tid at strikke, så jeg har ikke tålmodighed til at lave det færdig

Men jeg kan ikke hækle hele tiden da jeg få ondt i håndledene og det bliver være her om vinteren.

Så derfor skal jeg have fundet på nogen andre ting også

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg laver Perleportrætter af børn, dyr, idoler osv :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.