Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De klippede min bluse og top op da jeg skulle føde min datter, ku slet ik overskue at tage det af og så fik jeg en skjorte på fra hospitalet, efter fødslen fik jeg nogle kæmpe ble underbukser på
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er vist typisk bare en stor skjorte. Men altså. Min blufærdighed røg fuldstændig, så jeg stod egentlig nøgen det meste af tiden første gang, og anden gang skiftevis med og uden fordi jeg vekslede mellem at fryse og svede
Her fødte jeg også som Gud har skabt mig. Tænkte slet ikke over det da jeg stod midt i det. Der var ingen blufærdighed at spore der
Nel skriver: Ja jeg sidder og tænker over, hvilket tøj jeg vil have på til min fødsel (Som bliver min første). Jeg har også google lidt rundt, og fundet andre debatter hvor de snakker om det, men det kunne være meget sjovt at høre jeres ideer/erfaringer med hvad der er bedst at have på. Mange foreslår skjorter, da de kan åbnes op foran, uden at man skal smide hele trøjen for at få adgang til maven/brystet. Det tænker jeg også lyder fornuftigt. Er der nogen som har erfaring med hvad for noget hospitalstøj Herlev hospital tilbyder? er det f.eks. en langærmet eller kortærmet skjorte? Kom bare med alle de indputs i vil
Ja jeg sidder og tænker over, hvilket tøj jeg vil have på til min fødsel (Som bliver min første). Jeg har også google lidt rundt, og fundet andre debatter hvor de snakker om det, men det kunne være meget sjovt at høre jeres ideer/erfaringer med hvad der er bedst at have på.
Mange foreslår skjorter, da de kan åbnes op foran, uden at man skal smide hele trøjen for at få adgang til maven/brystet. Det tænker jeg også lyder fornuftigt.
Er der nogen som har erfaring med hvad for noget hospitalstøj Herlev hospital tilbyder? er det f.eks. en langærmet eller kortærmet skjorte?
Kom bare med alle de indputs i vil
Som andre skriver bliver du tilbudt en hospitalsskjorte. Jeg havde den på kort tid og så røg den væk og jeg fødte uden en trevl på kroppen.
Ud fra billederne så kan jeg se, at jeg havde en hospitalskjorte på
Jeg kan dog ikke huske, hvornår jeg har fået den på.. det er lidt sjovt.. jeg var total ligeglad... men praktisk var den skjorte da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128