Gravid + Alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2009

LouiseNielsen

Tænk ikke over det.... Det er ikke noget du alligevel kan lave om på. Og alle vil jo skulle leve total alkohold fri hvis de ikke ville komme til at drikke mens de er gravide... Jeg var til grøn koncert mens jeg var gravid og jeg var helt ude i hegnet.... Efter at have testet positiv regnede jeg så tilbage, og jeg må også have været gravid da jeg var til grøn.... Det giver mig da dårlig samtivvighed ja, men jeg kan bare ik lave om på det nu, så gider ikke tænke over det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

DortheSimonsen

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid i 7.uge, havde jeg været tæskefuld både fredag og lørdag.
Og det ser altså ikke ud til, at Victor har taget skade af det

Anmeld

2. oktober 2009

LotteGabriella

MissJuels skriver:

Hej,
Jeg har lige fået den glædelige nyhed at jeg er gravid.. Jeg er dog lidt bange for jeg har drukket 2 gange indenfor den seneste uge, og frygter at det kan resultere i abort eller skade på barnet..Selvom det er meget tidligt i graviditeten, Er der nogen der ved noget om det?
Håber i vil hjælpe..

Jeg nåede også at være kanon stiv 1 enkelt gang inden jeg opdagede at jeg var gravid og der var jeg ca. 8 uger henne Men der skete ikke noget ved det og jeg stoppede jo selvfølgelig med at drikke alkohol lige med det samme derefter Så tror godt at du kan slå koldt vand i blodet, droppe alkohollen fra nu af og bare glæde dig til at du kan mærke din lille blomst vokse inden i maven

Et kæmpe tillykke til dig

Anmeld

2. oktober 2009

iln

Jeg slutter mig til de andre. Du har ikke noget at bekymre dig om. Det er først fra uge 13 og frem barnet kan tage skade.
Jeg selv kan sige at jeg først fandt ud af i december, at jeg var 5 uger henne. Der havde jeg ligget i druk fredag og lørdag i samtlige 5 uger (julefrokoster you know) + at jeg skrev bacheloropgave så røg ca. 20 smøger om dagen.

Stort tillykke og nyd din graviditet... savner sgu den mave og sparkene... føler mig så tom indeni.

Anmeld

5. oktober 2009

MissJuels

Tusind tak, nu er jeg mere rolig (:

Man føler sig altid lidt alene med sådanne ting, så er meget teknemmel for at ''have jer'' herinde (:

Anmeld

5. oktober 2009

Nymor

Hey du
Inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid, havde jeg i hvert tilfælde én gang drukket mig godt og grundigt i hegnet, hvilket selvfølgelig bekymrede mig meget. Min læge beroligede mig med, at det var der mange, der havde gjort før mig, og så længe det ikke var et "varigt forbrug" af alkohol, så skulle jeg ikke være bekymret.

No worries, honey  ;o)

Kh mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.