Gravid + Alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.831 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

MissJuels

Hej,
Jeg har lige fået den glædelige nyhed at jeg er gravid.. Jeg er dog lidt bange for jeg har drukket 2 gange indenfor den seneste uge, og frygter at det kan resultere i abort eller skade på barnet..Selvom det er meget tidligt i graviditeten, Er der nogen der ved noget om det?
Håber i vil hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

prettybutterfly

Tror altså ikke du skal være bange!!! Jeg var selv stang stiv i påsken i år, 1 uge før jeg fandt ud af jeg var gravid i ca 7. uge. Har selvfølgeligt ik drukket siden, alt ser fint ud. Der er mange som drikker under graviditeten uden der sker noget, men det er jo selvfølgeligt ikke smart af diverse årsager. Er dog sikker på at er ok, specielt hvis du ik drikker resten af tiden!

Knuser og held og lykke!
Mona 29+1

Anmeld

1. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg har også drukket i min gravidtet. da jeg ikk vidste det! og han har ikk taget skade min dreng , så tror jeg ikk du skal være bange for !

36+5

Anmeld

1. oktober 2009

LMM

Hej..
tror der er mange mange mange der har drukket alkoholimens de var gravide uden at vide det.. jeg har selv været fuld da jeg ikke viste noget og min jordemoder sagde at det ikke gjorde noget for var selv bange for at det kunne skade vores barn..

jeg er selv imod at man drikker når man er gravid.. så bare man holder sig på "måtten" resten af graviditeten så skal det hele nok gå godt  (læn dig tilbage og nyd det)

Anmeld

1. oktober 2009

Nybagt mor

Puh - jeg har da også delt en masse rødvin med en veninde en aften, hvor jeg var gravid - dog uden at vide det på det tidspunkt...

Ikke rart, men kan jo ikke gøres om, tog mig dog en måneds tid at slippe bekymringerne omkring det. 
Vi har i år haft en del større familiefester, og der er jeg altså ikke hys, men har skålet, og så bare taget en enkelt tår vin. 

Men grundreglen er vel bare at man ikke drikker et helt glas eller en hel flaske når man ved at man er gravid

Mvh Christine, uge 36

Anmeld

1. oktober 2009

Mira0911

Hej,
Jeg har lige fået den glædelige nyhed at jeg er gravid.. Jeg er dog lidt bange for jeg har drukket 2 gange indenfor den seneste uge, og frygter at det kan resultere i abort eller skade på barnet..Selvom det er meget tidligt i graviditeten, Er der nogen der ved noget om det?
Håber i vil hjælpe..

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, havde jeg været ude og feste for vildt 2 weekender i træk... Og min datter har ikke taget skade af det....

Så tror ikke der er noget at bekymre sig om...

Anmeld

2. oktober 2009

christina2412

det skal du altså ikke være nervøs over, tror der er rigtig rigtig mange der har prøvet det + mig selv. 1 uge før jeg opdagede jeg var gravid var jeg meget fuld, og vores lille søn i maven har det super

christina +1

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

Ja jeg kan også hoppe med på det de andre siger.
Vi holdt nytår hvor jeg ikke vidste at jeg var gravid. Der røg også en del indenbords.
Altså Liva er der godt nok lidt skøre, men tror dog ikke det skyldes den alkohol jeg fik dengang

Anmeld

2. oktober 2009

Valle81

MissJuels skriver:

Hej,
Håber i vil hjælpe..

Hejsa:0)

Du skal ikkek bekymre dig:0)

Da jeg ventede min første datter anede jeg ikke at jeg var gravid.

Var 14 dage på DRUK ferie i Tykiet, hvor i drak og røg som hul i jorden.

Det var først de sidste par dage at jeg og min veinde fik mistanke til graviditet, da jeg havde regnet med at skulle have haft min mens på ferien.

Da vi kom jeg tog jeg en test, og jo den var positiv:0)

Har idag en sund, rask datter på 5 1/2 år:0)

Vi er jo bare mennesker, husk dette:0)

Christina
16+4

Anmeld

2. oktober 2009

trunte89

Lad være med at bekymre dig om det, du kan alligevel ikke lave om på det. 
Glæd dig hellere bare over den dejlige nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.