SofiaMik skriver:
Tak for den udførligt vejledning. Jamen jeg har været ude flere steder. Problemet er bare, at jeg er mere forvirret, da nogle af konsulenterne decideret bagtalte konkurrentens køkken. Pris og tegning er fast. Men blev især i tvivl om kvaliteten af melamin lågerne, som jeg først så i Vordingborg køkkener. Bryder mig ikke om de malede fra Svane. Og også i tvivl om bordplade fordi de sagde så meget forskelligt. Var også i hth og kvik. Overvejer invita også.
Vordingborg har 50 % på skabe men nævnte at man aldrig købte det til prisen
Invita tilbyder 25.000 til hvidevarer ved en mindstepris på 75.000 på resten og hth har bi rabat hos via arbejde.
Super godt at du har fået tilbud flere steder fra, og hvor er det trist at det bare har skabt mere forvirring for dig - det er absolut ikke i orden at tilsvine konkurrenterne, det er umoralsk og aå forvirrer det altså bare kunderne endnu mere. Øv!
Jeg har svært ved at vejlede dig om hvilken leverandør du skal vælge - både fordi jeg er farvet af hvor jeg selv er udlært og har arbejdet, men også fordi der jo er gode og dårlige historier om alle leverandørerne.
Personligt ville jeg vælge en folielåge da min erfaring er at de holder sig pæne i længst tid og kan holde til mest. Melaminlågerne kan hurtigt blive grimme i kanterne, da de har samlinger der og de malede låger kan gulne ret hurtigt. En melaminlåge har kerne af spån som er meget luftholdigt og derfor er mere sårbart overfor slag end folie og malede låger, der har kerne af MDF eller massivtræ.
Ud af de leverandører du nævner ved jeg at HTH, Kvik og Invita har en god variation af låger, også folie. Invita er en del dyrere end andre leverandører og det du får for de ekstra penge er brandet, og innovation - de er ofte de første på markedet med nye ting.
Ud af dem du har været hos hvem føler du dig så mest tryg ved? Og hvilket køkken synes du er det pæneste? For så ville jeg tage ud til den leverandør til en gennemgang og evt presse dem lidt på prisen ;-)
Anmeld
Citér